Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 25 Jun 2012

25 jek bekas ahli pas join umno?

25 jek ? Apsal sikit sangat? Bukan ke sepatutnya 2,500 ahli pas yang join umno? Aku suspect bernama salah lapor. Daripada pemerhatian aku selama neh tak mungkin orang2 yang keluar pas atau mana2 parti pembangkang akan keluar dalam jumlah yang sedikit. Ini boleh di anggap berita mustahil.

Setahu aku larh kan dorang akan keluar beramai2 contohnya sejuta ahli pkr keluar parti dan masuk umno. Seratus juta ahli pas keluar parti dan masuk umno. Dan begitulah seterusnya. Mana pernah 25 orang? Ini sah2 berita palsu, tipu, tak betul, karut dan meroyan.

Mohon bernama betulkan balik. Tak baik buat cerita tipu2 macam neh oke. Aku tak suka. Kalau sikit sangat yang keluar pas bila masanya ahli2 pas akan habis macam ahli2 pkr? Ahli2 pkr yang keluar beramai2 sejak tahun 2008 pun sampai sekarang tak habis2 inikan pula ahli2 pas yang lebih ramai dari pkr. Mohon perbetulkan. Tolong larh ek.

kah kah kah


Ameno : Elok bernama buat berita sebillion orang keluar pas dan masuk umno. Siyes, 26juta rakyat malaysia akan percaya oke. Ekekeke..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...