Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 8 Mei 2014

Pegawai Kanan CM Melaka Ditangkap Berdisko Lapor Bloggers UMNO.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Jap.. jap. AKu nak fikir.

1. Adakah sebab tak dapat duit aka dana?

2. Adakah sebab saja2 nak provoke untuk dapatkan dana ataupun sponsor?

Maksudnya, saja2 serang then ada satu kumpulan akan jumpa CM Melaka bagitau dunia cyber neh lue perlu bela bloggers2 tertentu untuk menaikkan nama lue.. so lue upah la team tertentu supaya reputasi lue terjaga? Kiranya projek untuk bloggers pun masyuk juga..

KAH KAH KAH

3. Adakah sebab memang betul pegawai kanan CM Melaka perangai macam haprak nak mampos. 

Atau

4. Adakah sebab nak ajar pegawai kanan CM Melaka yang suka cantas orang jadi gunakan isu2 peribadi untuk bongkar keperibadian sebenar dia agar ramai orang sedar dan kenal siapa dia sebenarnya?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Aku pun tatau la sapa. Aku bukan kenal mangkok2 ayun dalam gambar neh pun ;



Cuma aku nampak ada patern kat sini. Paternnya beberapa bloggers UMNO secara berirama menyerang pentadbiran Idris Haron.

Antaranya ;



Ini tidak didedahkan atas nama perjuangan. Orang kalau berjuang takan sokong UMNO dan BN yang dah rosak tue.

Haha.

Dan, sebenarnya ada satu blog khusus diwujudkan untuk serang pentadbiran Idris Haron dengan pelbagai isu yang tak berapa jelas point dia.

Rujuk ;


Ini link dia.

Pening aku baca. Sengaja tulis ala2 cina untuk kaburi pandangan orang cara penulisan dia. Aku syak dia ada blog lagi juga. Itu pasal buat macam tue.

KAH KAH KAH

Apa pun aku tak peduli la bab2 tue. Yang aku peduli bila dorang nak dedahkan peluru2 yang hebat. Isu2 berkaitan penyelewengan di Melaka dan yang libatkan pemimpin2 UMNO secara khusus. Dan bila dorang nak buat pendedahan2 yang lebih kontroversi. Seperti pemimpin2 ditangkap berfoya2 ka, minum arak ka, berdisko ka, berzina ka..  walaupun aku tak berminat dengan serangan peribadi tetapi sekali sekala layan pun best juga. Aku nak tepuk tangan neh. Asyik tepuk tangan isu pemilihan PKR je. Dah boring dah aku provoke dak2 PKR. Dorang semua dah sentap. Nak layan isu baru plak.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...