Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 9 Mei 2014

Gambar2 Ku Nan Pergi Umrah Naik Private Jet Tersebar - Blogger UMNO Berperang Dengan Penyokong Sendiri!!!!!

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

BAGUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS !!!!!

Ini memang perkembangan yang BAGUS sekali. Aku suka tengok bloggers partisan memilih untuk jadi lebih terbuka dalam mengkritik kepimpinan sendiri. Ingat. Pendirian korang la yang akan menentukan pemimpin yang macam mana layak memimpin korang. Kalau korang pun lemah longlai jenis cayor dengan duit pangkat apa bagai memang la sampai ke kiamat pun dapat pemimpin2 haprak je.

Baru2 neh blogger UMNO menyebarkan dua gambar.

Lihat ;

 


Blogger UMNO tersebut mempersoalkan ;

1. Kenapa Ku nan p umrah naik jet peribadi? Banyaknya duit kau.

2. Kalau dah pemimpin sendiri pun berlengang2 kangkung ke sana ke mari naik jet peribadi apa jadahnya korang semua mempersoalkan tindakan Anwar Ibrahim naik jet peribadi? Lebih kurang begitulah yang ingin dia sampaikan.

3. Perkara ini juga menimbulkan ketidakpuasan ahti di kalangan orang2 UMNO di PUTRAJAYA sendiri. Bermewah2 di kala rakyat sedang kesusahan. Menteri apa macam neh?

Itulah korang. Nak amek mangkok ayun neh jadi wakil rakyat apahal? Husam sudah mari. Husam sudah tawarkan diri. Takmo pula angkat Husam. Kurang2 Husam boleh juga bersuara benda yang mengarut2 kat Putrajaya tue. Nak sangat wakil rakyat yang tak berguna. Hah mendapat la korang. Si Ku Nan neh la yang mulut kemain cabul kalau tak mampu beli rumah jangan beli rumah. Mentang2 la dia mampu naik jet peribadi. Sedap mulut aje nak menindas rakyat.

Haktuih.

Apa pun aku bukan nak masuk campur dalam perang dingin sesama ahli UMNO dengan pemimpin2 UMNO dan juga dengan bloggers UMNO. Aku cuma nak bagi tambah panaskan keadaan aje. Situasi ini sangat menguntungkan rakyat sebab ia membuktikan kepada kamu semua kebanyakkan menteri2 kita memang haprak. Kot ye pun dia menteri adakah gaji dia melayakkan dia berkemampuan untuk menaiki jet peribadi? Gila kau. Mahal tue.

Itula yang dipersoalkan oleh orang2 UMNO di Putrajaya. Dan sejurus blogger UMNO tersebut up isu berkenaan di laman blog dia, macam biasa penjilat2 UMNO sampai MAMPOS pasti akan menjilat pemimpin mereka semahu2nya. Ya Allah. Sanggup korang hidup macam tue ek? Eeeee.. jijik aiiiii

Itu pasal perang dingin tercetus antara pembaca dengan penulis.

KAH KAH KAH

Apa2 pun tahniah la atas perkongsian gambar. Mohon kongsikan lagi gambar pemimpin2 BN yang buat kerja2 tak berguna.. nak sebarkan lah..

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Rujukan : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...