Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 11 Jun 2013

Lagi Pengguna Facebook Bakal Di Buru Polis!

Adui.

Cover2 la sikit nak menulis tue pun. Dah la memang orang2 UMNO aim korang personally. Tak payah sengaja cari nahas dengan tulis benda2 merapu dan merepek di wall sendiri or wall orang lain la.

Kan dah kena mark. 

Bagi la hujah kalau tak puas ahti sekalipun. Neh individu terkini yang bakal polis buru. Sebab aku tengok orang2 UMNO dah mula sebarkan gambar/wajah/link facebook dia. Tinggal lagi beberapa jam or hari untuk ko akan dihadapkan ke balai polis atas kes sengaja menimbulkan kekacauan dan membawa ancaman kepada PDRM.

Lihat bawah ;


Cadangan aku cover2 sikit dalam menulis apa2. Kalau melawak takde la orang heran sangat. Perli ke sindir ke. Zaman Zahid Hamidi neh dia memang concern bab2 neh. Sebab tue orang2 umno beria2 mark komen2 yang dirasakan perlu dimark untuk attack korang.

Kalau boleh bagi je hujah. Zahirkan pendirian dengan kata2 yang menjurus kepada perbincangan sihat. Bukan kata2 yang mendorong kepada pergaduhan ke apa ke. Lebih2 lagi untuk orang2 cina. Dah macam politik balas dendam dah aku tengok. Habis orang2 cina kena buru tak henti2. Mohon rakan2 cina ber-ahti2 dalam menzahirkan komen di wall. Kalau rasa tak selamat, approve je orang2 yang korang kenal, dan please, tulis la sesuatu yang tidak berbentuk provokasi untuk keselamatan korang oke.

Bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...