Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 10 Jun 2013

Hot : Aktivis Bakal Kepung Parlimen.

Aku dapat satu info terkini lagi sensasi. Semalam kan pengerusi SPR dan Timbalan SPR beri respon yang mereka dah lakukan yang terbaik bagi memastikan perjalanan PRU ke 13 berjalan dengan lancar.

Mereka juga tak lupa puji diri sendiri. Mereka kata apa yang berlaku pada pru ke 13 adalah yang terbaik dan pru tersebut ialah pru terbaik yang pernah mereka kelolakan.

Dan mereka juga telah memberikan respon balas terhadap gesaan meletak jawatan oleh sesetengah pihak ke atas mereka. Kata mereka apa yang mereka buat pada pru ke 13 ialah benda betul. Pasal apa plak nak letak jawatan? Malas ah nak layan tuntutan tak berasas tue.

Ini membuatkan para2 aktivis telah mengambil satu keputusan yang nekad. SPR ingat gesaan letak jawatan terhadap pengerusi dan timbalan ialah gesaan yang main2?

SPR ingat para2 aktivis neh sekadar menyalak di wall facebook?

Nooooooooo

Lihat poster bawah neh. Poster program aktivis dengan gabungan NGOs. Bayangkan ramai2 bawa khemah dan occupy parlimen?

Mao tergigit jari SPR di buatnya. Lagi la dunia luar tahu yang ada rakyat Malaysia telah mendesak mereka out. Dan dunia juga akan tahu. SPR bagi alasan bangang bagi menjawab persoalan dakwat kekal. Memalukan. Tue la orang suruh letak jawatan jek. At least ambil tanggungjawab ma.

Apa pun.. kepung parlimen? Tawan dan berkhemah di depan parlimen?

Fuhhh..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...