Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 17 Jun 2013

Kena Block Di Facebook Angkara Shabery Cheek - UPDATED!

Oke.

Aku rasa neh dah tahap kelakar gile neh. Adakah menteri komunikasi secara peribadi nya memang aim nak attack aku?

Pagi tadi satu account dah kena block angkara buat posting pasal Shabery Cheek di KBSB. Kali neh satu lagi account aku kena block di FB sebab update satu status di Ameno World. 

Aku tak maki2 pun Shabery Cheek. Aku bagitau jek yang aku kena block. Dan aku tak faham kenapa dia nak report aku kat fb. Last2 dia pergi hantar satu team untuk report status tersebut. Sekarang dengan status tue dengan2 aku sekali kena block total di facebook.

Dua2 account kena block. Untuk beberapa jam dan hari. So takley la posting apa2 dah di fb buat masa neh. Haizhhhhhh. Dan dua2 angkara team Shabery Cheek. Aku tak faham la dengan dia neh. Apa salah aku??

Posting pertama bagitau kat likers yang dia banned orang yang tak guna account palsu di page dia. Aku tunjukkan bukti. Posting kedua iaitu status di page aku bagitau yang aku kena block di facebook angkara posting Shabery Cheek.

Dalam kedua2 posting tersebut takde pun aku gunakan bahasa kasar, kesat jauh sekali maki hamun.

Katakan la... kata kan lah memang menteri komunikasi secara peribadi nya aim aku, maka aku mohon berterus terang. Senang sket aku nak cover diri aku. Nanti tahu la aku nak mengelak2 dari sebut nama menteri komunikasi tue. Pantang betul ajak berbincang. Borak2 santai pun salah. Apa pun tak boleh. 

Haizhhhh fedup aku.

Kah kah kah

Updated.


 Ini ayat aku. Korang baca sendiri. Ada ke nampak macam aku sedang menghina seseorang? Nilaikan sendiri. Malas aku nak cakap apa2 dah.

Kalau korang nak tahu sekarang semua admin kbsb pun kena block gak. Nak tahu pasal apa? Yang neh lagi

KELAKAR NAK MAMPOS dia punya alasan. Admin apek update. Tanya satu benda. Dia cakap patut ke admin block dan ban komen2 merapu dan merepek macam Shabery Cheek.

Itu pun dia report juga. Dan lebih teruk, disebabkan posting tersebut kini KESEMUA ADMIN KBSB di block secara total selama beberapa jam. Kecuali aku le. Aku kena beberapa hari. Haizhhhhhhhh

Aku syak Shabery Cheek larang kami sebut nama dia kot. Lepas neh aku akan fikirkan nak gelar dia apa. Bukan aku suka2 nak letak label ke apa. Dah dia sendiri larang kami sebut nama dia.. terpaksa la kita orang letak label untuk mengelakkan dari kena report je. Hapa pun tak boleh.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...