Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 12 Mac 2013

Video Penyokong UMNO mencarut dan ugut tersebar.

Gila betul.

Mencarut pongpang2. Tapi pakai lilitan seolah2 pejuang islam. Maki dan ugut slumber mak rock. Macam tak sedar plak yang dorang ke situ atas sebab tertentu. Hey, buangla lilitan kat kepala ko tue. Aku tahu ko tak malu. Aku pun tak perlu rasa malu untuk tengok tingkahlaku korang yang bebal itu. Tapi aku bimbang. Risau. Gusar.

Jikalau tingkahlaku ini dilihat oleh orang2 bukan islam. Apa la depa akan fikirkan. Adakah ini perjuangan orang islam? Kenapa ia agak sochai disitu?

 

Time berdemo kemain lagi. Kalau tengok pehhhhh ini mesti manusia yang hidup 24jam Allah Allah Allah.. 

Tapi bila tengok media sosial, cara hidup, Allah Allah Allah tue err time demo jek ek? Memang ada sesetengah orang jadikan islam sebagai makeup je. Untuk event2 tertentu. Ada masa2 nak guna islam. Ada masa2 bleh campak islam. Ada masa2 kita kena beria2 berjuang sebab islam. Ada masa2 kita lepak2 sudah la. Kita ialah pelakon ma.

Demmit. 


Ini sebab aku risau. Segan. Malu. Cuak. 

Nak cakap aku neh pejuang islam pun aku terasa malu yang amat. Adakah kata2 aku hari neh akan mencerminkan perbuatan aku di masa akan datang? Adakah kata2 ini tidak akan membuatkan aku kena kutuk dan herdik di masa hadapan?

Kalau setakat kena kutuk dengan manusia aku tak heran. Yang buat aku rasa malu tue kalau la kata2 ini akan diblast balik oleh Allah swt, depan2 muka aku. Masa tue memang taktau ah. Dunia kena akhirat lebih2 lagi.

Kita nak balon orang yang konon nya biadap ialah dengan bersikap biadap. Kalau korang nak tahu, itulah ciri2 pejuang islam di malaysia versi penyokong umno. Oi babi, jangan cakap babi la. Cerdik. Sebab tue dalam islam TULEN, kita tak balas kejahatan dengan kejahatan. Kalau ISLAM CETAK ROMPAK, ia mungkin ada definisi lain yang aku mungkin tidak tahu. Maaf, aku tak layan benda2 CETAK ROMPAK neh.

KAH KAH KAH

 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...