Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 29 Januari 2013

Hot : Kristian mula gunakan Kalimah Allah secara terbuka.

Ini pendedahan panas yang dibuat oleh blog umno. Siyes panas. Aku terkejut lepas baca. Tak sangka aku yang umat kristian sanggup buat macam neh. Kurang ajar dan biadap wa cakap sama lue. Mereka tak sepatutnya melakukan perkara kat bawah neh hah ;



Nampak?

Ini la bukti yang telah tersebar. Bukti2 ini telah berlegar di facebook untuk edaran umum. Rujuk bawah ;



Lepas tue nanti ramai la pejuang islam akan sebarkan perkara di atas. Dari wall ke wall. Mengutuk kristian macam2. Kristian la manusia terjahat kerana nak sesatkan umat islam. Bukan salah umat islam itu sendiri kalau akidah dorang tak mantap. Kristian yang salah oke. Kita tak mengaji, kita tak pandai baca Alquran, kita langgar hukum Allah, kita buat dosa, kita terlibat dengan maksiat, tapi kristian yang salah. Heh.

Pada hakikatnya kristian cuma buat begini ;


Here’s a lovely picture of a board put up by Clifton’s St. Peter’s Episcopal Church wishing Muslims a happy Eid. Members of the church have also been fasting and have been promoting understanding between different communities.

Info : http://www.blessedislam.com/pictures/picture-church-wishes-muslims-a-happy-eid/

Reti la malu weh. Ko nak kristian cakap semoga tuhan "aku" merahmati kita seme ataupun semoga Allah "tuhan kita seme" merahmati umat islam? 

Sesungguhnya muslim di malaysia dah masuk ke tahap bangang. Setiap penyakit ada ubat. Ubat murtad ialah pengukuhan akidah. Takut murtad kristian plak yang dipersalahkan bukan nak kukuhkan akidah masing2. Apa pun tak boleh. Pui. Hah apa? Aku sesat? Murtad? Kafir? Eekeke. Lantak lue la. 

Pstt.. mohon kristian jangan bersikap 'biadap' lagi. Umat islam umno malaysia tatau hargai niat baik korang. Bai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...