Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 30 Januari 2013

Hot : Bekas Puteri UMNO sedih difitnah.[Video Inside]

Biasalah kak. Dorang mana ada kerja yang lebih bertamadun untuk dibuat.

Undila Pembangkang.

Kau tue bohsia.

Pemimpin UMNO terlibat dengan rasuah. SPRM mesti siasat habis-habisan.

Diam la pelacur.

Buat apa bina menara warisan? Hutang negara berlambak, rosmah sibuk berjoli, rakyat semakin tersepit. Jom bantah menara warisan.

Perempuan neh mesti tidur dengan banyak jantan neh.

Cilakak. Lain pompuan tue cakap lain lain plak orang umno respon. Langsung takde kaitan dengan hujah dia jauh sekali berkaitan rakyat dengan apa2 perkara yang dia bincangkan.

Kot ye pun ko benci, jijik, sakit ahti, tak boleh terima, menyampah, meroyan dan apa2 sekalipun respon la sesuatu berkaitan topic. Owhhh ko suruh undi PR ek? Takmo. Jom ramai2 undi BN. Hah kan boleh macam tue? Buat apa ko respon sesuatu yang tiada kaitan dengan apa2 yang wanita2 itu hujahkan?

Sejujurnya, perkara ini tak semestinya dibuat oleh penyokong2 UMNO. Penyokong2 pr pun ada yang buat tetapi peratusan kecik la. Dorang kebanyakkannya bijak. Jenis yang buat neh mungkin jenis ikut-ikutan. Jenis tak faham apa tapi main sokong jek. Pendapat aku dari ko jenis ikut melulu baik ko g sokong umno lagi bagus. At least terselamatlah penyokong2 pr dari dicemari dengan perangai tak senonoh penyokong2 yang ikut-ikutan tak tentu hala neh.

Apa pun ikuti luahan akak kita kat bawah neh. Bekas puteri umno. Mohon bersabar banyak2. Orang yang suka cakap sebarangan neh ialah jenis takde hujah nak belasah kita. Yang pelik mesti ada jek orang yang main follow tanpa pernah siasat sendiri. Kaki ada, tangan ada, mata ada, akal pun ada, tapi siasat sendiri? Tak pernahnya mao. Agaknya kata2 manusia itu fatwa kot. Lue fikirlah sendiri.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...