Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 2 Mac 2012

Najib kena perli dengan rakyat Kelantan.

Amek kaw.

Seme orang tahu Najib dalam rangka lawatan kerja sehari ke kelantan hari neh. Errk jap. Silap. Bukan seme orang tahu tapi ada mereka2 yang tahu. Hehehe.

Lihat gambar bawah neh beb ;




Kredit gambar pada blogger kerabu bersuara. Gambar di ambil di kawasan jeli, kelantan tempat di mana najib akan mengadakan pertemuan dengan rakyat kelantan. Dan banner di atas neh disediakan untuk menyambut kehadiran najib ke jeli, kelantan.

Sekali perli makan dalam beb. Kalau aku jadi najib sekarang gak aku terbang pulang ke kl. Itu kalau aku, jadi najib. Tapi masalahnya najib bukan aku. So mana pernah dia ada rasa malu dan segan. Tv3 pun gerenti tak citer pasal neh. Mesti dia cakap berjuta2 rakyat kelantan tolak pas dan sokong kepimpinan najib punyalah.

Tak percaya? Takpe. Tunggu berita malam neh. Penyokong2 umno pada masa itu korang akan saksikan apa yang aku tulis kat sini adalah benar. Dan bila dah benar, adakah korang akan memilih untuk tolak najib? Pun tidak. Benar atau salah sebenarnya bukan isu langsung pada korang. Asal sahaja ia umno mestilah kena sokong kan? Heh. Bai.

Ameno : Malu siot..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...