Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 27 Februari 2012

Betul ke kilang RARE EARTH Bukit Merah masih wujud?

Panas.

Biar betul kisah neh beb?

Lihat gambar kat bawah neh terlebih dahulu ;



Gambar2 kat atas neh merujuk kepada satu kilang yang sangat2 misteri. Sesiapa pun tak boleh masuk kat sana. Lokasi dia di ipoh perak. Kalau korang nak tahu lanjut pasal kilang neh baca kat blog MSK. Sana ada detail.

Aku nak ulas gak isu neh cuma dari sudut yang berbeza sket. Aku nak minta sesiapa yang mengetahui kewujudan kilang neh tampil dan memberikan sebarang info yang berkaitan untuk disebarkan. Kalau sungguh neh kilang rare earth kenapa ia dirahsiakan? 

Aku boleh faham bukan seme orang boleh keluar masuk kilang neh sebab ia ada radioaktif cuma aku tak faham kenapa ia dirahsiakan andai benar ia benar2 kilang rare earth. Tue jek. Dan kalau sungguh ia benar2 kilang rare earth.. rasanya ada sesuatu yang perlu orang perak dan orang yang menetap di perak [iaitu aku] lakukan. Sudah tentu kami takan bodoh2 nak menentang tanpa kajian dan fakta ilmiah.

Kami akan kaji dan membuat pelbagai research dan survey sebelum memuktamadkan sebarang keputusan. Senang cakap siasat dulu baru lah buat apa2 keputusan. Macam kes di kuantan tue le. Kes kuantan tue ada kajian dan fakta ilmiah bukan main menentang tanpa memahami kes ye. Harap maklum. Bai.


Ameno : Kena korek info... ada sapa2 sudi share?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...