Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 17 Januari 2012

Video : Ahli dan penyokong tegar umno mengamok. [Must Watch]

Peh.

Video neh dari semalam lagi aku dah tahu beb. Memang panas meletup2. Sekarang neh dah masuk 19+++ pageviews beb. Dasat. Hanya dalam 3 hari jek. Itu pun pasal belum di popularkan dengan luas semeluasnya. Sekarang neh aku akan tolong promotekan pula. Biar seluruh rakyat tahu betapa zalim nya pemimpin malaysia pada rakyat kebanyakkan macam kita.

Lihat bawah neh ;


Orang umno + ahli umno + penyokong umno, saksikanlah bukti neh sendiri. Sesungguhnya umno hanya perjuangkan untuk diri mereka sendiri, bukan untuk kita. Contoh kes ;

Sebiji kek.

1. 50% untuk bn sendiri.

2. 30% untuk kroni besar bn.

3. 10% untuk geng2 kroni anak ikan bn.

4. 10% untuk rakyat malaysia yang tiada apa2 kroni, ikhlas, ada bakat, ada ilmu, ada keinginan, ada usaha.

Bayangkan 10% neh dibandingkan dengan 26juta rakyat malaysia? Boleh logik kah? Sebab tue rakyat marah. Bila bn lebih pentingkan untuk mengkayakan diri sendiri dan bukan nya untuk membantu rakyat, sepatutnya mana2 rakyat dah kena benci pada pemerintah macam neh. 

Ini baru dapat pembangunan sikit, internet yang tak berapa laju, kemajuan yang sikit, dah beria2 pongpang2 sokong bn. Kalau kita boleh pakai merds dengan sokong pr, kenapa mesti kita pakai kancil je dengan sokong bn? Kalau kita boleh hidup lebih bagos dari apa yang bn beri, kenapa mesti kita tolak dan pertahankan mereka? Jadi orang kita kena rasional. 

Jika ada orang yang boleh tawarkan lebih baik dari apa yang bn tawarkan, sudah patut sangatlah kita letgo bn neh dari kehidupan kita. Antara kebaikkan yang pr boleh beri kepada kita ada di bawah neh ;


Tolak bn, save malaysia, anda dan saya mampu mengubahnya. Ini negara kita, tanggungjawab kita bersama untuk bangunkan negara, jangan hanya letakkan tugas neh ke atas bahu parti2 politik tertentu di malaysia neh sedangkan ini juga adalah negara kita. Setiap satu inci tanah di malaysia neh, ada darah dan perjuangan kita. Jangan lupakan ia.

Ameno : Bukan pr, tapi diri sendiri kena SAVE MALAYSIA..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...