Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 15 Januari 2012

Najib edar komik dan baju free lepas melawat.








Best.

Semalam dan kelmarin sapa yang dilawati najib memang best. 

Sebab?

Dapat komik dan baju free maa.. Mestilah penyokong umno rasa best. Sebab permintaan depa takat tue jek. Aku rasa tak best sebab permintaan aku sangat luarbiasa tinggi nya.

kah kah kah

Berapa juta lah agaknya dia habiskan duit untuk buat komik dan baju 1 malaysia neh. Yang tak boleh blah tue kan... siap ada gambar muka dia beb. 

kah kah kah

Lawak siot. Tengok sini sekali lagi aku upload untuk tatapan kekawan ;



Tak cukup dengan logo 1 malaysia, kali neh najib tampilkan wajah dia sekali di dalam baju2 keluaran jenama 1 malaysia. Baik punyaaaaa....

Untuk pengetahuan korang, gambar2 neh merujuk kepada lawatan mesra najib ke kawasan shah alam. Kawasan yang dimaksudkan ialah pangsapuri rimba 2, seksyen 16, shah alam, selangor. Memang agak meriah persiapan yang disediakan khusus untuk menyambut piem. Siap ada belon barisan nasional lagi beb. Kalau gua ada sana, mesti gua cari jalan kempiskan belon tue. Spesis gua memang berani buat kerja2 jahat gini. Saja beb. Dengki.

kah kah kah

Dan di akhir2 lawatan najib tue, geng2 pr [rujuk gambar di bawah] sempat hadir dan melaungkan perkataan takbir dan reformasi. Kalau aku boleh bagi idea, aku rasa elok kita tanya najib apa masalah dia enh..? 

Aphal dia edar komik dan baju bodoh neh ek? Komik boleh beli barang meh?  Tak. Duit boleh. Baju boleh bantu rakyat meh? Tak juga. Peluang pekerjaan boleh lah. So.. biarlah atasi masalah rakyat dengan kaedah yang betul. Janganlah buang duit lagi dengan edar benda2 yang tak bermanfaat neh. Satu sen pun tak pakai. 



kah kah kah  

Sumber : geng2 pangsapuri rimba.

Ameno : Sekarang baru saya tahu maksud sebenar bangang. kah3.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...