Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 18 Januari 2012

Adam Adli bagi PAS pocong?


Biar betul.

Kat atas gambar pocong.  Erkk silap. Gambar bantal yang di pocongkan. Sejak semalam memang nampak geng2 mahasiswa promote dan ajak berdemo bantah apa yang berlaku terhadap mahasiswa2 kuin yang dihukum yang menggunakan akta auku meskipun pas sepatutnya anti-auku. Bukan nya dia guna okey dan bila bn guna tiba2 ia jadi kejam.
 
KAH KAH KAH

Tapi menurut blogger umno yang mengintip pergerakkan mereka, sambutan demo yang berlangsung siang tadi sangat suram? Tah. Mana aku tahu. Dorang punya cakap aku tak percaya langsung. Tunggu geng2 mahasiswa update pasal neh. Blog si gazebo pun dah habis bandwitdh. So nak update apa info tak dapat.

Yang kelakar nya ... 

kah kah kah

Aku gelak dulu beb. Memang kelakar siot..

Lihat bawah neh ;


Kat atas neh gambar geng2 panglima ludah. Apa kena mengena mereka neh dengan demo bantah tindakan ke atas mahasiswa kuin siang tadi? Yang sebenarnya depa dah siap2 tunggu di pwtc untuk berhadapan dengan adam adli.

Peh.

Lue dah tahu dia kat sogo awalnya, yang lue gasak tunggu di pwtc buat apa? Kalau sungguh nak berhujah rancang lah awal2 dengan adam adli. Neh tiba2 menerjah bagai apahal? Macam nak cari gadoh je. Lepas tue pongpang cakap orang penakut. Boleh ka? Orang tue tatau apa2 pun pasal plan korang tapi dilabel penakut? Memang jahat gile stail neh beb. Taktik keji.

Lagi satu demo siang tadi neh demo pasal kuin. Aku tatau lah mana budak2 panglima ludah neh dapat info yang adam nak berdemo pasal kes hukuman dia tue tapi yang aku jelas nampak dari semalam yang dipromote di fb dari siang sampai ke malam ialah demo pasal kuin. Lue orang dah salah tembak larh oit.

Itu lah pasal agaknya depa tunggu di pwtc. Gamaknya depa salah sangka yang adam akan berarak dari sogo ke pwtc. Rupanya adam berarak dari sogo ke bangunan pas. 

Kah kah kah

Kesian. Sendiri tertipu tapi salahkan orang lain. Yang tak boleh blah tue, siap bangga2 lagi konon nya adam pengecut. Memang kelakar larh u all neh panglima ludah. Tergelak2 i tengok gambar u all beraksi kat atas neh.

kah kah kah

Apa pun menurut wall khalid yang aku baca tadi, pas melayan dorang baik2 di pejabat pas, kl. Okeylah tue. Cuma diharapkan apa yang menimpa mahasiswa kuin haruslah ditarikbalik. Sudah2lah tue. Auku samada pr or bn, guna ia tetap kejam. Jadi janganlah pandai2 gunakan ia ke atas sesiapa pun lagi. Hak mahasiswa harus dilindungi sepenuhnya.

Ameno : Pwtc ada kesan ludah tak tadi?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...