Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 18 Januari 2012

Eksklusif - Skandal Saiful Bukhari & KBSB Didedahkan Demi Kebenaran Dan Keadilan.


Assalammulaikum, salam sejahtera dan salam 1 malaysia buat rakyat malaysia yang dahagakan kebenaran dalam kes liwat II neh. Pada 901 yang lepas, anwar ibrahim telah dibebaskan dari pertuduhan meliwat saiful. Hakim mahkamah tinggi menyatakan bahawa dsai dibebaskan atas dua faktor iaitu ;

1. DNA dicemari. <-- Penilaian ini dibuat setelah mendengar laporan pakar dari kedua belah pihak.

2. Mahkamah tidak boleh mensabitkan dsai bersalah berdasarkan kepada keterangan saiful semata2.  <-- Penilaian neh dibuat setelah hakim tidak mempercayai kredibliti dan kejujuran dalam keterangan2 saiful sendiri.

Kecewa. 

Ya, memang saat itu ramai penyokong saiful kecewa. Sampai ada yang rasa nak bunuh diri. Salah seorang paling kecewa ialah papa gomo. Mungkin dia nak bunuh diri tetapi tak berapa berani. Ingatlah, jalan bunuh diri paling senang hanya pergi ke bangunan sprm. Mungkin papa gomo boleh ambil nasihat aku neh sebagai panduan bagi memudahkan laluan dia untuk bunuh diri sendiri nya kelak bila pr ambil alih putrajaya.

He He He

Hari neh aku bercadang nak kongsi serba sedikit suka duka dalam perjalanan kes liwat yang membabitkan dsai dan sba neh. Pengalaman dan penderitaan yang rakyat malaysia macam aku alami hanya semata2 disebabkan oleh seorang insan yang bernama saiful. Apa lah nak jadi dengan ko neh saiful.


Bila tercetusnya kes liwat neh pada tahun 2008, aku dan rakan2 mula terlibat secara aktif dengan penubuhan page kami benci saiful bukhari. Setiap hari kami bongkarkan penipuan demi penipuan saiful di blog [ milo suam ] dan facebook supaya rakyat sedar dan faham bahawa liwat II ialah satu lagi fitnah yang bertujuan memamposkan karier politik dsai.

Kami, rakan2 blogger dan para admin ketika itu belum pernah lagi berjumpa dsai secara face to face tapi kami percaya bahawa kes neh ialah fitnah berdasarkan kepada beberapa analisis kami yang sehebat detektif conan. Antara sebab2 yang menguatkan dakwaan kami pada ketika itu ialah ;

1. Saiful cakap dia diliwat dsai 9 kali secara paksa tetapi tiada sekalipun dia melawan.

2. Saiful meninggalkan spender basahnya di rumah ex tunangnya.

3. Saiful menyimpan kyjelly sedangkan ia sepatutnya berada dalam simpanan dsai andai benar dsai yang meliwat.

4. Saiful juga pergi berkerja sehari selepas diliwat secara paksa.


5. Saiful juga tersenyum2 ketika melayan tetamu dsai sehari selepas diliwat.

6. Saiful berjumpa ezam dua hari sebelum kes liwat heboh diperkatakan oleh rakyat malaysia.

7. Saiful menyatakan dalam keterangan di mahkamah bahawa dia tahu sebelum ke kondo itu, dsai ada niat nak meliwatnya lagi.  Tapi dia masih gagah beranikan diri pergi ke kondo itu. Sedangkan ketika itu rahimi osman sudah tahu hal yang sebenarnya selepas saiful, rahimi dan ezam berjumpa. Kalau ini berlaku, kenapa saiful masih berani jumpa dsai untuk diliwat secara paksa? Kenapa tidak buat plan untuk perangkap dsai ketika liwat sedang berlaku? Rakam video seks boleh, takan rakam liwat tak boleh?



8. Selepas dua hari, saiful membuat pemeriksaan di hospital dan doktor pusrawi menafikan terhadap kejadian liwat ke atas sba. Namun, sba disarankan ke hospital kerajaan bagi kes2 seperti neh. Walaupun laporan doktor dah leak, tapi kes mahkamah masih berjalan walaupun tiada apa2 bukti konkrit yang boleh mendorong kepada perbicaraan [tiada kes]. 


9. Keterangan saiful di mahkamah juga aneh. Dia sanggup makan karipap dan minum kopi selepas diliwat. Dia juga gunapakai seluar yang dsai hadiahkan. Dia juga gagal mendapat pointer yang cantik tetapi masih boleh berjumpa pm untuk mohon biasiswa? 

 

Najib : saiful jumpa saya pasal biasiswa. [lihat video]



10. Doktor pusrawi juga dikatakan berbohong oleh sba dalam mahkamah. Walhal doktor hanya mengatakan tiada kesan tusukan [kemasukkan objek] dalam dubur saiful.

11. Saiful juga mengakui bahawa dia seorang muslim yang baik walaupun bersolat tanpa mandi junub tapi dah insaf selepas berjumpa polis.

He He He

 

Video merujuk kepada pengakuan saiful bahawa dia ialah seorang muslim yang baik di dalam mahkamah. 

Berdasarkan kepada beberapa sebab yang kelakar tahap gaban neh maka kami bertindak menjadi hero rakyat malaysia bagi membongkarkan penipuan2 saiful bukhari azlan yang dirancang rapi dan teliti dengan blogger papa gomo walaupun hasilnya budak kecik pun tak terpedaya derrr...

Ketika itu perjuangan kbsb tidaklah begitu dikenali.  Perjuangan kbsb juga dibenci oleh penyokong2 umno totok dan bloggers2 umno yang dengki melihat perkembangan positif yang diterima oleh kbsb. Mereka juga dengki dengan mereport perjuangan kbsb [awalnya ihsb] di facebook supaya fan page kami di delete.

Dan setelah didelete, kami bersusah payah membina kembali dan mengumpul semula pelbagai bukti2 dan penipuan2 saiful demi sebuah kebenaran bagi menyedarkan rakyat malaysia yang terancam dengan virus fitnah dari media2 pro kerajaan dan arus perdana di malaysia neh.

Tidak cukup dengan itu, admin2 kbsb diserang dengan pelbagai fitnah. Daripada wiwc hinggalah kepada admin2 yang lain termasuk aku dan milo suam semua nya difitnah bloggers umno yang diketuai oleh papa gomo dengan pelbagai tuduhan yang mengarut dan dayus. Namun acik hanya mampu bersabar dan meneruskan kehidupan neh hari2 dengan berdedikasi.  Owhh.. bersemangatnya akuu.. 

He He He

Berbalik kepada kisah saiful di atas neh, setelah pendedahan kbsb mula mendapat tempat dan perhatian rakyat malaysia, saiful mula membuat tindakan2 kelakar. Salah satu contohnya dia mengaku bahawa dia tak kesah dengan kewujudan fan page yang benci dia di alam maya walhal sebenarnya dia sangat ambil kisah. Kalau tidak kenapa fan page ihsb didelete selepas sehari statement tak kesah saiful itu muncul di media tv?

Namun, berkat kesungguhan kami, kbsb juga berhasil mendapat tempat di ahti mereka2 yang inginkan kebenaran di alam maya neh.  Acik dan lain2 admin tidak pernah mendapat bayaran satusen pun dari dsai dan mana2 individu bagi menyatakan kebenaran. 

Kami terus berjalan dan berjalan dan berjalan menyelongkar penipuan demi penipuan sehingga terhacknya blog papa gomo yang mendedahkan rahsia perbualannya bersama saiful. Saiful pernah menasihatkan papa gomo agar menggunakan gambar2 yang sedih bagi meraih simpati rakyat. Bukti2 tersebut semua ada dalam entry2 lama milosuam. 

            Gambar sedih saiful bersama tanda di dahinya yang kini hilang ditelan masa.

Disebabkan kbsb terus membongkar rahsia2 mereka [papa gomo dan sba] bertubi2, daripada kepada pointer, blog yang mendedahkan sikap sebenar saiful, gambar2nya bersama pm dan aktivitinya di uniten, akhirnya saiful terdesak. Saiful sudah sampai ke tahap tidak mampu berbuat apa2 sehingga memaksa diri nya bersumpah. 

Ayoyoyo..



Sehingga seorang imam yang tidak tahu apa2 menjadi mangsa saiful. Seorang imam yang berdedikasi kepada kebaikan umat islam telah diheret ke kancah politik oleh saiful dan geng2 pemfitnahnya.  Kesian pak imam neh. Damailah mu tanpa saiful bersumpah disisi mu lagi pak imam.

Video sumpahan dia juga berulang2 kali di mainkan di tv.  Ini yang najib kata tiada kaitan dengan bn? Berapa ramai yang diliwat? Napa hanya saiful je diberikan perhatian? Di bela lagi oleh peguam negara [yang mewakili kerajaan] ? Ada pernah skandal tamby chik didedahkan begini hari2 di media?

Hari demi hari, perbicaraan kes liwat tetap diteruskan meskipun statement2 saiful kelakar dan dsai pula terus dinafikan hak nya untuk membela diri. Daripada senarai saksi hinggalah nak panggil saksi pun tak boleh.

Bila kes diminta tangguh dan gugur atas alasan2 yang konkrit, pihak pembela mula membuat dakwaan bahawa dsai sengaja menangguhkan kes walhal ini ialah salah satu strategi untuk mendapatkan kelulusan mahkamah agar membenarkan saksi dsai dibawa masuk ke mahkamah dan salah satu strategi untuk memanggil pakar luar bagi menafikan semua hujah2 dan bukti2 rekaan dari pembela saiful.

Malahan ada juga kes yang mana hakim sendiri yang tangguhkan kes. Bukan semua nya ditangguhkan oleh dsai semata2. Ada yang ditangguhkan dari pihak saiful. Tapi ini semua tidak dinyatakan oleh mereka. Balik2 hanya  nama dsai sahaja yang dipopularkan walhal dia dah cukup glamer.

He He He

                             layanan yang najib tak pernah dapat sehingga hari neh.

Pihak2 yang membela dsai beberapa kali pernah diugut kerana menyatakan kebenaran. Doktor pusrawi terpaksa menyorok untuk seberapa tempoh. Doktor thailand juga mendapat sms ugutan. Kenyataan pakar luar juga diputarbelit oleh media sana.

Alasan sakit belakang diputarbelitkan oleh mereka sebagai dsai boleh menunduk dengan menunjukkan gambar2 dsai menunduk. Walhal sakit tulang belakang yang dimaksudkan disini ialah bagaimana seseorang yang sihat boleh melawan orang yang sakit? Bukan isu samada dia boleh tunduk ke tidak. Begitu lemah daya pemikiran dan analisis mereka. 

Pada tahun 2010 dan 2011, dsai pernah berasa sedih kerana dinafikan hak nya untuk bersuara di parlimen. Ceramah2 dsai juga diambush dan disabotaj dengan dasatnya. Lampu elektrik di padam, dsai dikepung polis, laluan ditutup dan pelbagai lagi cabaran yang dia terpaksa hadapi demi menegakkan kebenaran.

Dsai juga dijatuhkan hukuman sebagai peliwat meskipun dia belum lagi didapati bersalah ketika itu. Gambar2 dia disuperimpose dalam keadaan yang menjijik. Setiap orang yang bersuara membela dsai juga menjadi mangsa mereka. Gambar2 tuk guru toksah cakaplah. Bersepah2 dengan pelbagai super impose yang menyakitkan ahti.

Anak2 dia juga menjadi mangsa fitnah. Malahan anak2 azmin pun terheret sama dalam kes neh. Apa sahaja yang jahat dan buruk mesti keluar dari batang tubuh dsai. Tiada yang lebih jahat di malaysia neh melainkan dsai lah yang paling jahat sekali bagi umno.

Agent yahudi, perisik, penjual negara, cia dan macam2 lagi tuduhan turut dilemparkan kepada dsai termasuk yang terbaru menyokong homoseksual sehingga memaksa dsai menyaman utusan 50juta jika tidak tarikbalik tuduhan dan fitnah ke atas nya.

Dsai juga pernah menyuarakan agar kes liwat neh dibicarakan melalui mahkamah syariah dengan menggunakan perundangan qazaf tetapi tiada sesiapa pun orang2 islam di belah kerajaan menyokong usaha2 neh.

Mereka kata mereka islam tapi sistem mahkamah syariah pun mereka tolak. Yang lebih mendukacitakan lagi ialah ia turut ditolak oleh jamil khir, seorang menteri agama. Memang tak heran. Patutlah dia guna wang zakat walaupun dia bukan asnafnya. 

Semangat  dsai yang begitu kuat tidak sekalipun luntur malahan semakin bertambah meskipun dia difitnah hampir setiap hari. Suara nya dinafikan. Hak nya dinafikan. Malahan station tv juga ditegur andai menyiarkan kenyataan dia jika lebih dari 10 saat dan ke atas. Dia juga dilarang muncul di tv. Dia juga dilarang berucap dan berceramah secara aman dan bebas.

Pendek kata dia disekat daripada menyampaikan kebenaran melalui apa sahaja jalan yang senang. Jika jalan susah memang banyak. Tapi sayang, jalan susah neh bukan ramai orang ada aksesnya. Maka ia rumit juga sebab benda tak sampai kepada keseluruhan penduduk rakyat malaysia.

Sebab itulah acik berazam melalui penulisan neh. Dan admin2 kbsb pula berazam melalui fan page kbsb. Setiap dari anda, sebagai penyokong kebenaran mestilah menyebarkan apa yang anda tahu kepada setiap orang disekeliling anda. Jika boleh print, maka print dan sebar.

Jika boleh buka blog dan berita bebas, maka buka biar orang2 tua dan ahli keluarga anda baca. Jika boleh pergi ceramah pr, maka pergi, dan bawa sekali ahli2 yang tegar umno agar dia boleh diselamatkan dari virus umno.

Gunakan apa sahaja pendekatan yang bersesuaian dan tidak salah [dari segi undang2] bagi menyedarkan orang2 disekeliling kita. Sampai bila kes liwat fitnah neh harus menjadi bahan politik kita? Sudah sampai masanya untuk kita alihkan pemikiran kita kepada kes2 yang lebih penting contohnya isu ekonomi, isu hutang, isu skandal, isu penyelewengan, rasuah, ketirisan dan lain2 hal yang berkaitan dengan rakyat.

Cukup2lah tue saiful. Cukuplah memangsakeadaan kami semua. Kami, rakyat malaysia tidak bersalah dalam hal neh. Kami, tidak perlu dan tidak lagi mahu mendengar fitnah2 neh dimainkan demi menjatuhkan pemimpin yang boleh memberikan kami alternatif yang lebih baik dari bn. 

Tolonglah saiful. Tolong fikir demi kebaikan ummah dan islam. Jangan lagi menyeru kepada perpecahan umat islam, saiful. Jangan. Disebabkan ko lah, melayu berpecah belah dan bergadoh sesama sendiri. Hentikanlah saiful, hentikan sebelum yahudi rampas malaysia neh.

He He He

Akhir kata dari aku ;
lawan tetap lawan, takbir..  AllahuAkhbar..!

Ameno : Lawak beb. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...