Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 28 Februari 2019

Nasruddin Tantawi Dikecam, Nak Troll Macam Najib Tapi Bodoh.

SOSMED | Ketua Penerangan PAS Pusat, Nasruddin Tantawi nampaknya gagal dalam percubaan pertamanya untuk troll seperti gaya Najib. 

"Ingat hari ini saya nak lalu tol dari arah Gambang ke Kuala Lumpur selepas jam 11.00 malam. Tapi kuliah, ceramah dan program saya bermula jam 7.15 malam dan berakhir jam 11.30 malam. Biasanya beginilah program saya saban hari dan minggu.


Nampaknya terlepas peluang untuk menikmati keindahan lewat malam,"
kata Nasruddin dalam satu kenyataan.



Kenyataan itu dibuat dipercayai bertujuan untuk menyindir Pakatan Harapan dalam visi menghapuskan tol secara berperingkat dengan cadangan permulaan ialah tol percuma pada jam 11 malam hingga 5 pagi terlebih dahulu sebelum dimansuhkan sedikit demi sedikit.

Bagaimanapun ia bukan sahaja tidak lawak bahkan mesejnya juga 'tidak sampai'.





Hal itu membuatkan Ketua Penerangan PAS itu menjadi sasaran kecaman netizens di laman sosial. Niat nak troll orang nampaknya tertroll dirinya sendiri. 
 
Apa yang lebih lucu ialah penyokong PAS juga dilihat tidak mahu membela tindakan pemimpin mereka itu. Mungkin kerana tidak sanggup dilihat menjadi bodoh bersama-sama.

Untuk rekod, penyokong dan ahli PAS sangat gemar membela bermati-matian pemimpin mereka di sosial media atas serangan-serangan yang dilemparkan ke atas parti itu oleh pihak lawan. - 27 Februari 2019.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...