Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 7 Januari 2015

Najib Main Golf, Bershopping, Berkunjung Ke Thailand Atas Urusan Peribadi Lapor The Bangkok Post.

Kali neh takde pula gambar Najib main golf di Thailand tersebar. Kalau ada mampos kena kutuk lagi.

KAH KAH KAH

Okay. Ini laporan berkaitan. Baca.


Ia dilaporkan oleh The Bangkok Post. Direct link kau semua boleh klik disini.

Point penting dalam laporan di atas ;

1. Najib bercuti ke Thailand.

2. Najib main golf, bershopping dan menginap di hotel Shangri-La.

3. Najib melawat Thailand atas tujuan peribadi iaitu percutian. Oleh kerana itu lah perkara itu tidak dilaporkan meluas oleh media Thailand.

4. In order untuk mengelakkan dari kecaman dan kritikan umum, maka Najib perlu menulis di twitternya bahawa dia sedang mengadakan pertemuan dengan perdana menteri Thailand, Gen Prayut. Walau bagaimanapun pertemuan itu tetap wujud dan bukan tipu2 dan ia berlangsung lebih kurang 90 minit.

5. Cuma part Najib buat kerja rasmi je la dia update di twitter. Part2 yang 'tak rasmi' tak la dia laporkan di twitter dia. 

Oke. Aku nak sambung sikit analisa aku mengenai E-Coli yang Najib hadap sekarang neh. Oleh kerana dia kata dia mendapat E-COLI sebab harung air banjir, tetapi dia kat Bangkok dua hari maka berdasarkan pengamatan aku, aku yakin perkara itu palsu.

Dia boleh main golf. Bersenang2 shopping dan mengadakan pertemuan. Nampak gayanya dia sihat walafiat ketika di Bangkok. Najib mungkin sihat selepas balik dari Bangkok atau kalau pun dia sakit, dia dapat bakteria E-Coli tue dari Thailand. Bukan dari Malaysia. 1 hingga 12 jam bakteria akan menunjukkan kesan. Namun dalam 48 jam terakhir ketika di Bangkok. Najib kau sihat jek. Apa citer?

Yang kedua. Bab penggunaan pesawat tue. Najib pi Thailand atas urusan percutian. Part main golf tatau ada charge ke takde. Tapi part shopping dan menginap di hotel tentu ada charge. Part guna pesawat pun ada charge juga. Yang tue guna duit sapa? 

Satu lagi. Ada disebut part Najib dan isteri melawat PM Thailand. Isteri si Najib tue tiba di Bangkok dengan apa, bagaimana dan bila?

KANTOI!!!!

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...