Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 30 April 2014

Ini Jawapan Rafizi Isu Mengamok Sebab Kalah Peringkat Cabang.

Yang KJ sebarkan ;


Respon Rafizi ;


Namun, ya namun.

Rafizi perlu jawab apa yang BH laporkan juga. Rujuk sini ==> http://amenoworld.blogspot.com/2014/04/pemilihan-pkr-kecoh-lagi-rafizi.html

Gambar dinafikan oleh Rafizi. Katanya palsu. Baikla, bab tue kami terima sehingga terbukti sebaliknya itu lain citer pula. Tapi bagaimana pula dengan laporan oleh BH?

Sudah baca ke?

Kalau sudah baca apa responnya?

Betul ke ;

1. RAFIZI BUAT PROVOKASI?

2. RAFIZI MENGAMOK2 SEBAB KALAH UNDI?

3. RAFIZI KOYAKKAN KERTAS UNDI?

Ada nama2 yang disebut secara jelas oleh laporan berita itu. Tak susah untuk Rafizi kenal pasti siapa dan sekaligus bertanya. Heyy betul ke you ada buat laporan pada BH? Dan blablabla lagi..

Bukan apa. Setakat neh penafian hanya merujuk kepada gambar. Macam yang aku dah sebut sebelumnya. Aku harap apa yang BH laporkan adalah fitnah dan tak betul. Aku tak suka langsung kalau berita tue betul. Tapi kalau berita tue betul sekalipun tak la terjejas pun sokongan aku pada Rafizi. Pasal benda2 begini aku boleh tolerate la juga. Biasalah, kemarahan, emosi bukan semua boleh control dengan baik. Jangan nak tipu diri sendiri. Aku pun sentap dan emosi juga. Sama macam korang semua. Jangan nak tumpu pada kelemahan Rafizi aje. Cuma satu je aku harap. Harap2 takde rakaman video dan audio yang merujuk kepada keadaan itu. Itu sebab aku cadangkan Rafizi baca betul2 dulu apa yang dilaporkan oleh BH. Kalau betul, cepat2 cari jalan untuk selesaikan masalah. Bimbang ada yang sentap dan sebarkan sesuatu.. kalau tak betul, keluarkan statement penafian. Mudah je pun. Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...