Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 27 April 2014

Gambar Obama Melawat Masjid Negara - Obama Bukan DAP !

Hish..

Untung la ko Obama. Nasib baik ko bukan ahli DAP. Kalau ko ahli atau pemimpin DAP mesti ko dah kena laknat dengan pengikut2 UMNO yang mengesahkan diri mereka sebagai pejuang Islam sejati di negara neh.

Gambar Obama melawat ke masjid negara dengan ditemani oleh imam besar negara ;



Presiden Amerika Syarikat Barack Obama (dua kiri) mendengar penerangan daripada Pegawai Perhubungan Awam Masjid Negara Abdul Rasyid Mohd Isa (kiri) ketika melawat Masjid Negara hari ini. Turut sama Imam Besar Masjid Negara Tan Sri Syaikh Ismail Muhammad (dua kanan). FOTO Bernama

Penyokong2 UMNO sekarang sedang berus gigi dan sembur penyegar mulut kat mulut masing2 sebab tengah bersiap sedia untuk lakukan proses jilatan besar-besaran.

INGAT.

MANA2 PEMIMPIN ATAU AHLI DAP ATAUPUN NON MUSLIM MALAYSIA di negara ini, mereka dilarang dengan keras sekeras kerasnya dari memasuki mana2 masjid dan surau kat negara neh atas alasan menjaga kesucian masjid dan surau demi melindungi kepentingan agama Islam.

Tetapi kita akan berlapang dada jika yang masuk tue ialah mana2 pemimpin non muslim dari mana2 negara asalkan sahaja mereka bukan dari golongan pembangkang yang kita tidak sukai.

Jadi prinsip asas larangan tersebut adalah kerana ahti kita tidak mahu membenarkan keadaan itu berlaku. Bukan atas nama agama. Kita gunakan agama untuk kelentong2 umat islam yang bodoh nak mampos kat negara neh je sudah la. Umat islam Malaysia kalau bab agama memang pandai sembang kencang. Tapi kalau bab amalan memang dasar tatau malu. Tak solat pun takpe. Jaga kalimah Allah dulu. Itu penting. Allah mahu kita jaga DIA bukan la kita yang perlu bergantung harap pada DIA. Di Malaysia keadaannya terbalik beb.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Okay, umat islam Malaysia, aku nak calling2 yahudi jap. Nak ajak depa melawat masjid bersama2 Obama. Di Malaysia kita ada banyak masjid2 yang dibina atas nama pelancongan juga. Macam masjid kristal. Kalau Obama nak dia boleh calling2 kawan yahudi dia untuk melawat sama..

KAH KAH KAH 

Updated.

Just nak share satu gambar yang menarik. Tengok dan nilaikan sendiri okay.

HAHAHAHA..


Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...