Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 22 Mac 2014

Ini Mesej Fitnah - Jangan Percaya!!!

Tadi aku ada tengok tv3. Aku yakin apa yang polis sebutkan mengenai mesej2 berbaur spekulasi yang membabitkan isu keselamatan ada kaitan dengan penyebaran mesej kat bawah neh.

Untuk rekod, mesej yang tersebar kat bawah neh fitnah semata2. Tak sure sapa sebar, sapa tulis dan apa motif mereka cuma aku nak tegaskan benda neh fitnah. Ia takde kena mengena dengan PKR ataupun PR.

Dan sekarang dorang mainkan isu yang konon nya Wan Azizah nak rebut jawatan MB pula.

HAHAHAHA

Apa pun benda kat bawah neh fitnah. Mohon take note yer semua.

Antara agenda Mesy Blk Gerakan PKR :

1- Bg jln utama Kajang jammed. Sekiranya kehadiran peserta Reformasi 2.0 kurang maka ianya dpt dijadikan alasan

2- Buat provokasi melampau kpd pihak polis dan pasukan beruniform supaya akan berlaku masalah yg dpt digunakan bg meraih simpati

3- Keluarkan seberapa ramai anak2 muda dan bagi mereka semangat utk memberontak. Suruh mereka lakukan provokasi menggunakan kenderaan spt motorsikal

4- Gerakkan jentera PR semaksimanya di setiap sebelah Blk Gerakan BN terutama di caw Tmn Delima. Cuba lakukan provokasi supaya jentera BN marah. Rekod dan ambil gambar kemudian masukkan ke dlm YouTube, Facebook, Tweeter dll bg meraih kebencian rakyat kpd BN.

5- Buat provokasi sewaktu hari pengundian bg membangkitkan kemarahan penyokong BN.

6- Lagakan penyokong BN dan alihkan kpd penyokong PAS supaya jentera PKR tidak mendpt nama buruk. Galakkan jentera PKR menggunakan baju BN dan PAS.

7- Sekiranya PKR menang atau kalah. Arahkan anak2 muda supaya berarak di jalanan Bandar Kajang. 8- Tarik pengundi Cina semaksima mungkin. Gunakan nama UMNO dan PERKASA bg menambah kebencian kaum Cina. Kebencian kaum Cina kpd BN akan mengalih mereka mengundi PKR.

ALERT - Perkara penting yang bakal dilakukan SAMM yang diketuai Chegu Bad dan ahli AMK bagi mendapatkan simpati undi pengundi Kajang.

1. SAMM telah merancang untuk membuat sabotaj terhadap BN seperti yang dilakukan di PRK Sg Limau bagi meraih simpati pengundi DUN Kajang.

2. SAMM akan meletakkan gambar Datin Sri Wan Azizah sebagai PELACUR melalui bentuk flyers dan banner sekitar kawasan PDM bermajoriti Melayu bagi memberi gambaran buruk terhadap UMNO dan rakyat akan menyalahkan Barisan Nasional.

3. SAMM juga akan membakar bilik gerakan mereka sendiri bagi memperlihatkan keganasan UMNO dalam politik semasa berkempen.

Dengan kehadiran wartawan asing yang membuat liputan pesawat MH370 pihak PKR akan menggunakan peluang ini bagi menunjukkan bahawa parti PKR ditindas dan disabotaj oleh parti kerajaan Barisan Nasional dan seterusnya dijadikan platform untuk mereka Reformasi.

SAMM nak bakar bilik gerakan pun ada? Adoiyai. Lawak betul la!

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Pstt aku update blog guna hp. So makan masa sikit la nak tulis apa semua kan. Lama gak aku tulis neh. Mungkin dekat 20 minit kot.


Yang aku perasan dari awal berita sampai dah azan isyak tv3 dok citer pasal PRK Kajang je. Buletin Utama dah tukar jadi Buletin Kajang ke?

Kah Kah Kah!

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...