Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 18 Mac 2014

Dokumen Gaji Ezam RM15,900 Sebulan Tak Masuk Elaun Tersebar..

Sebulan di bayar sebanyak RM15,900.00

Itulah yang tersebar di wassap sejak petang tadi. Siapa yang tangkap gambar dan sebarkan tatau. Tau2 aje dah tertengok kat wassap group aku.

Haha..

Tengok ;


Sebenarnya. 

Jawatan Ezam ialah pengarah komunikasi di kementerian kewangan. Dia dilantik oleh Najib Razak setelah jawatan dia sebagai senator tamat.

Ini ialah jawatan terbaru dia. Dan gambar kat atas neh (jika benar) merujuk kepada dokumen yang menyatakan secara terperinci samada dia lantikan kontrak ke tetap ke, berapa gaji dia, dia penjawat awam gred apa dan apa lagi kemudahan2 yang dia layak terima..

Aku tak pasti sangat kenapa Najib lantik dia sebagai salah seorang yang berperanan membantu Najib di kementerian kewangan. Aku pun tak pasti sangat bidang tugas dia apa. Yang aku tahu jawatan pengarah komunikasi ialah satu jawatan baru yang sengaja diwujudkan untuk menghalalkan wang2 gaji di bayar kepada Ezam Mat Nor.

Dan, jawatan ini pun fishy gak bidang tugas dia. Apa tue pengarah komunikasi? Menteri komunikasi buat apa pula sampaikan Najib perlu lantik pengarah komunikasi? Lagipun. Aku heran la dengan Najib korang neh.

Yang expired2 semua dia amek dan bagi jawatan baik punya.

Shahrizat pun ada jawatan.
Rais Yatim pun sama.
Ali Rustam pun sama.

Yang mana2 rakyat reject semua dia ambil dan beri mereka satu jawatan khas. Kalau bukan penasihat khas mesti jadi pengarah. Kalau bukan pengarah jadi CEO.

Apa dia ingat rakyat bangang sangat ke apa tak nampak permainan dia disitu?

Lue fikirlah sendiri..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...