Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 11 November 2013

Polis Dedah Identiti Sebenar Pembunuh Pegawai Bank.

Sah. Terbukti. 

Mangkok ayun tue dari Indonesia. Berasal dari Sulawesi. Semudah itu jek dapat IC berlakon jadi rakyat Malaysia, bunuh orang dan samun. Macam chelakey.

Aku cakap terus terang neh. Aku tengok muka dia kan. Aku tak rasa dia orang yang baru buat jenayah. Dia neh ada pengalaman buat jenayah. Aku yakin. Tengok muka dia. Langsung takde rasa bermasalah. Berani angkat muka tue. Orang kalau rasa kesal mesti tundukkan muka punya la. Dia angkat muka dia. Tunjuk je depan press. Takde nak tunduk2. Time jalan pun steady je angkat muka. Tak kisah orang nak tangkap gambar ke apa ke.. memang jenis penjenayah ahti kering neh. Siyes.


Polis kan turut bagitau bahawa nama sebenar mangkok ayon di atas ialah ;

Laode Ardina Laode Rasila


Umur : 35 tahun

Dia juga ada rakan subahat dalam kes neh. Nama rakan dia Joemar. Kita juga minta PDRM siarkan wajah sebenar rakan subahat dia. Senang kami nak buru kalau ada maklumat lengkap. Setakat nama aje payah la kami nak membantu siasatan polis. Minta didedahkan seme perkara2 yang berkaitan bagi memudahkan orang awam salur maklumat kepada PDRM.

Laporan dari POLIS lagi, pembunuh neh bersembunyik di beberapa buah rumah kosong. Pergh. Main pecah masuk aje. Maksudnya dah memang terer la neh. Melarikan diri guna laluan tikus. Yang neh aku tak faham sangat apa maksudnya. Agaknya longkang bawah tanah tue ke apa? Gila dowh dia neh. Ada orang cakap dia bekas askar Indonesia. Skuad khas? Tah betul tah tidak.

Dan dia neh juga menggunakan teksi dan bas untuk berpindah dari satu lokasi ke satu lokasi yang lain. Gila ah kau. Di saat wajah ko bersepah satu Malaysia orang kenal ko boleh lagi transfer dengan selamat? Menyamar agaknya masa tue..

Apa pun rakyat Malaysia menyeru agar tindakan keras di ambil ke atas pembunuh tersebut. Manusia takde ahti perut macam dia tak patut dibagi muka. Nak duit punya pasal sanggup bunuh orang yang tak terbabit sama.  Memang dasar KEJAM.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...