Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 15 November 2013

Angkara Elaun RM27,000 MP BN Mengamok Sakan Dalam Parlimen.

Dibayar RM27,000 sebulan kerana tak buat kerja. Bukan kerana buat kerja oke, tetapi sebab dia tak buat kerja la dia dapat RM27,000 sebulan. Best tak jadi ahli parlimen BN? 

KAH KAH KAH

Menurut apa yang dinyatakan oleh MSO menerusi facebook rasminya ;

Jamaluddin Jerjis walaupun tidak lagi menjadi Duta Khas ke Amerika Syarikat tetapi masih lagi menerima elaun untuk tugasan itu sebanyak RM27,000 sebulan. Demikian dijelaskan ahli parlimen Tumpat, Kamaruddin Jaaffar di Dewan Rakyat hari ini ketika membahas usul untuk memotong elaun duta khas negeri ini di India, China. Wassalam Mso.

Dapat tiap2 bulan RM27,000 walaupun dah tak jadi duta lagi. Ada logik ka? Jadi ahli parlimen pembangkang pun buat usul agar beberapa elaun pegawai2 Najib bukan saja perlu dipotong bahkan hapuskan terus bagi sesiapa yang tak buat kerja tue.

Pegawai khas kepada Najib neh ada ramai. Duta khas pun ada ramai. Pening aku nak kira. Pokoknya memang ramai. Itu tak masuk lagi bab penasihat la. Kejap penasihat bab wanita. Kejap penasihat hal kebudayaan. Pendek kata Najib terlalu ramai pekerja tetapi kebanyakkan nya gagal perform dengan baik. Sebab tue la sistem pentadbiran negara huru hara. Dikendalikan oleh orang2 yang tak berkelayakkan langsung untuk mentadbir negara ini.


Jadi memang betul la cadangan untuk memotong elaun2 bagi pegawai2 macam neh. Kenapa perlu bayaran itu diteruskan jikalau kita dah tak buat kerja itu lagi, ye tak?

Dan sepatutnya MP Kinabatangan tak patut tunjukkan lagak MUNKEE dalam parlimen semalam. Kalau betul la usul pasal potong elaun tue

HARAMMM HARAAMMM HARAMMMMMMMM

TIPUUU TIPUUUU TIPUUUU HARAMMM TIPUUUUUUU TAK BOLEH BAHAS

Dan sebagainya, tunjukkanlah bukti. Bagi la hujah dan fakta. Kalau rasa MP PR menipu, tunjukkanla kami fakta yang tepat. Ini setakat cakap haram tipu haram tipu haram tipu last2 masuk neraka aku pun terer. Itu bukan hujah. Itu penafian bangang. Dah la tak menjawab soalan, bahkan lagi topic. Ingatkan penyokong2 BN je ada masalah untuk menumpukan perhatian pada perbahasan, rupanya ahli2 MP BN pun lebih kurang juga. Masing2 ada masalah untuk tumpu perhatian.

Adoyaiiiiiiiiiiii..

Duit punya pasal la ahli2 MP BN jadi gile meroyan semalam..

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...