Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 4 Mac 2013

Gambar2 Penyokong UMNO Mengamok Kat Tian Chua.

Yeah.

Mereka berdemo dan protes. Asyik2 demo. Asyik2 protes. Dah takde kerja ke apa dorang neh? Sebijik perangai cam pembangkang.

Pui.

KAH KAH KAH


Lokasi : Alor setar, Kedah.

Kira-kira 50 ahli Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Alor Setar dan Pegerakan Wanita Umno Alor Setar mengadakan demontrasi aman membantah tindakan biadab Naib Presiden PKR, Tian Chua yang mengatakan kejadian di Lahad Datu, Sabah adalah konspirasi Umno ketika di temui di Ibu Pejabat Daerah Kota Setar di sini, hari ini.


 
Lokasi : Kuantan, Pahang.

Anggota-anggota Badan Bukan Kerajaan (NGO) Pahang bersama sepanduk dan kain rentang ketika berarak menuju ke Ibu Pejabat Polis Kuantan membuat laporan polis selepas pemimpin parti pembangkang menganggap insiden di Lahad Datu adalah sandiwara kerajaan di sini, hari ini.?Antara NGO yang terlibat adalah Pemuda Umno Kuantan, Persatuan Pesara Polis dan Tentera, Perkasa Kuantan, Pekida Kuantan dan Persatuan Anak Pahang

 
Lokasi : Taiping, Perak.

Ketua Umno Bahagian Taiping Datuk Ahmad Shalimin Ahmad Shaffie (empat,kanan) membuat laporan polis berhubung kenyataan yang mengaitkan insiden di Lahad Datu dengan BN dan Umno yang telah dikeluarkan oleh Naib Presiden Parti Keadilan Tian Chua dan anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR Dr Ronald Chia.?Seramai kira-kira 100 orang anggota komponen Barisan Nasional mengiringi laporan polis itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Taiping di sini hari ini.


Aik, 3 je? Tak cukup. Buatlah report polis beramai2 di seluruh negara. Ah cam tak biasa la UMNO neh. Takan nak tunggu arahan aku plak.


KAH KAH KAH 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...