Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 5 Mac 2013

Orang Filipina Bakar Bendera Malaysia.

Jangan disebut2 orang sulu. Sebut je orang filipina. Memang sah2 dorang dari filipina. Negara filipina. Jangan termakan propaganda filipina yang mahu memecahkan masyarakat malaysia menerusi media2 propaganda mereka. BODOH la lue kalau termakan dengan hasutan depa.

Ini yang terkini dari negara celaka itu. Sudah sedap2 bunuh orang, sudah sedap2 seksa mayat polis2 kami cam lahanat nak bakar bendera kami. Kat belakang muka najib tue bendera malaysia la bahlol. Pui. Celaka punya orang filipina.

Lihat gambar ini ;

   
Disebarkan oleh IPS. Ini IPS versi baik punya. Bukan versi fitnah. Rujuk sini.

Teori yang aku petik dari laman fb. Aku tak ingat dah sapa tulis komen macam neh dulu. Sebelum insiden lahad datu meletus. Ketika Najib di angkat jadi wira dan hero. Dia menulis lebih kurang begini. 

Najib ialah boneka. Dua pihak yang didamaikan itu akan bersatu dan serang malaysia kembali. Dah bertahun2 bermusuh, saling berbunuhan mana mungkin boleh baik secara tiba2 hanya melalui satu rundingan?

Ya, akhirnya teori dia terbukti benar. Hoi najib lue dah kena kencing la. Lue dah kena tipu dengan puak2 celaka tue. Gua nak hentam lue pun macam tak kena gaya. Apa pun lue tetap la perdana menteri di negara gua. Terpaksa la dalam keadaan neh gua kena sound lue baik2. Lainkali jangan la diperbodohkan lagi oleh puak2 filipina tue. Bukan perkara baru depa mahu merampas sabah

Yang terkini, puak2 dari sana akan sedaya upaya dapatkan harta, sesuatu seperti duit dan etc2 dalam peperangan neh. Mereka akan bersatu dan berpadu menekan kerajaan malaysia. Kita jangan menyerah kalah. Teruskan serang sampai mereka berundur. Aku kali neh setuju dengan mahathir. Islam ke tak islam ke kalau lue dah serang kawasan gua, dah bunuh polis2 gua, lue memang saja cari nahas. Malaysia bukan attackers, malaysia defenders.

Dan untuk kali neh rakyat malaysia, terutamanya penyokong2 umno. Berfikirlah secara kritis dan waras. Korang dah dipergunakan oleh media filipina la. Berhentilah melaga2kan sesama sendiri, focus pada puak2 celaka yang membunuh polis2 kita di sabah tue. 

Faham? Ahhh seme benda aku nak kena ajar. Kalau dibayar rm3k takpe la juga. Pui.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...