Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 1 Julai 2012

NGO yang sakit hidung ditumbuk nak saman bloggers.

Ada aku kesah?


kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Woitttttttttttt kami satusen pun tak heran. Dah pandai2 tumbuk orang sampai berdarah sendiri arh tanggung. Wakil NGO tersebut iaitu encik azmi ali dari Majlis Tindakan Rakyat Negeri Kelantan (MTRK) berkata begini kepada sinar harian ;

Berhubung dakwaan seolah-olah wakil NGO Himpunan Sedar memulakan provokasi sehingga berlaku pergaduhan katanya, beliau tidak mengetahui secara jelas individu mahupun pihak tertentu yang mencetuskan kekecohan tersebut.

“Ketika pergaduhan kecil berlaku polis mengeluarkan arahan supaya bertenang dan saya sendiri bersama ahli-ahli lain berusaha meminta individu berkenaan beredar, saya juga tidak tahu siapa yang memulakan tumbukan sehinggalah kekecohan itu ditenteramkan oleh pihak berkuasa,” katanya.

Azmi yang mengetuai Himpunan Sedar itu juga turut mengingat blogger mahupun individu tertentu supaya menghentikan dakwaan yang memburukkan imej MTRK dan Gerakan Tukar Kerajaan Pas Demi Rakyat (Tukar) kerana perhimpunan berkenaan dirancang sebulan yang lalu dan mendakwa ada pihak cuba menggagalkannya.

“Saya tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang kepada pihak tertentu dan berharap perbuatan tidak bermoral dengan meletakkan gambar individu sebagai dikehendaki di facebook kononnya terlibat dalam pergaduhan dihentikan segera,” katanya.-SH-

Ngaper ko nak saman? Sebab bloggers buruk2kan imej MTRK dan sebarkan wajah individu wanted? Alamak aiii.. time orang ko tumbuk orang taknak pula fikir panjang. Lepas tue siap mengadu tunjuk gambar hidung kena tumbuk bagai taknak pula fikir benda tue memalukan yang amat.

Bila dah kena kutuk kaw2 di media online mula larh merajuk nak saman apa seme. Geli larh aku. Muka cam laki. Suara cam laki. Tapi rupanya bukan laki.

kah kah kah

Sorryyyyyyyy nyahhhhhhh i dah tersalahhh sangkaaaa... tak sangka you cepat kecik ahtiii nyahhhhh.. ampunkanlah iiii nyahhh kita orang gurau2 jek pasal gambar hidung kena tumbuk tue.. bukan buruk2kan youuu tapi buruk2kan sikap youuuuuuu

kah kah kah

Adoiiiiiiiyaiiiiiii

Ameno : Lembik nak mampos..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...