Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 11 Jun 2012

Liow tiong lai mengaku kalah dalam isu no plat WWW 15.

Bersatu kita teguh, bercerai kita roboh. Akhirnya Liow Tiong Lai jatuh terduduk dalam isu no plat WWW 15. Walaupun dia melepaskan no plat WWW 15 tetapi dia tetap menipu sampai ke saat yang terakhir. Sama macam skandal cowgate. Skandal wwwgate pun dijayakan oleh menteri penipu aka pengelentong tegar.

kah kah kah

Ada ura2 mengatakan bahawa ada pihak akan membawa shahrizat masuk kembali dalam kementerian selepas PRU - 13 berlangsung. Tapi don't worry, rakyat macam aku akan pastikan setiap yang menzalimi, yang merompak, yang mencuri, yang menipu, yang menyeleweng akan masuk ke tempatnya. Lambat atau cepat. 

Ideologi memerangi kezaliman akan diteruskan walaupun pejuang2 akan bersilih ganti. Shahrizat takan boleh jadi menteri lagi. Hanya letak jawatan jek, itu pun dia dah cukup nasib baik. Ikut aku, dia harus duduk dalam penjara. Itu tempat dia selayaknya beb.

Sambung kes LTL [liow tiong lai], dia buat kenyataan terbaru kat bawah neh beb ;


Setelah dikritik hebat, Menteri Kesihatan Datuk Seri Liow Tiong Lai akhirnya membuat keputusan melepaskan nombor pendaftaran 'cantik' WWW15 yang hampir menjadi miliknya.

Liow juga menegaskan tidak pernah membida mendapatkannya tetapi hanya memohon nombor [pendaftaran untuk kenderaan rasmi kementerian daripada Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ).

NONE"Pejabat saya telah menerima surat rasmi daripada Jabatan Pengangkutan Jalan pada 6 Jun 2012, mengesahkan kelayakan pemberian nombor pendaftaran percuma tersebut. 

"Setelah mendapat makluman bahawa nombor pendaftaran tersebut telah dibuka untuk bidaan, saya wajar melakukan yang terbaik dengan tidak menggunakan kelayakan saya.

"Sewajarnya nombor tersebut diberikan kepada pembida tertinggi," katanya dalam kenyataan satu perenggan hari ini. -MKINI-

Sudah2 lah tue penipu. Ko cakap menipu jek dari awal skandal wwwgate terdedah. Ko larh pembida tertinggi bagi no WWW 15 sebab tue JPJ letakkan nama ko dalam senarai yang berjaya dalam sesi bidaan. 

Dah sendiri bida then sendiri tak mengaku. Pengecut cam ko neh elok nyah jek dari kementerian. Pergi join sahabat baik ko si shahrizat tue. We want you out from cabinet now. 

kah kah kah

Episode pertama disini. 

Belajar bahasa english percuma disini

Ameno : Dia lah pembida tertinggi sebab tue lah jpj bagi dia.. tonggong.. jpj asalnya jual no tue tapi tah cam mana jpj terseret sekali dalam penipuan dia.. ekekekek..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...