Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 14 Mei 2012

Pengakuan hebat dari student UITM.


Ini orang yang printscreen. Bukan aku. Baca apa yang dia tulis. Baca dan spot satu perkara. Pedulikan yang lain. Cuma spot tang perkataan duit poket tue jek. Sekarang nampak dan jelas tak sapa sebenarnya yang upah sapa ? 

Siapa sebenarnya yang bayar sapa agar perhimpunan tersebut dilihat ramai yang hadir supaya piem boleh muncul di depan tv dan media berangan cakap dia disokong oleh ramai orang muda?

Sebenarnya, macam yang aku dah tulis kat sini, aku sememangnya tak kesah langsung lah dengan apa2 benda aktiviti yang umno nak buat neh. Dia nak taja ka, upah ka, sponsor ka apa ka, apa kaitan dengan aku? Silap2 kalau aku berpeluang untuk join dan dapat bayaran, aku pergi. Aku mesti pergi. Terus terang cakap neh beb. Duit maa. Aku suka. Kalau bab undi tue citer lain oke.

kah kah kah

Tapi dalam kes neh, umno guna duit dia sendiri so dia punya pasal larh. Kalau guna duit kerajaan memang ada point kenapa aku nak melenting. Tapi takde bukti so aku malas nak main melenting. Tunggu ada bukti baru kita melenting.

Itulah aku dah pernah cakap dulu. Jangan suka2 tuduh dan fitnah orang begitu dan begini. Nanti ko sendiri yang kantoi der. Ko dok tuduh2 bersih kena bayar, kena taja, kena upah macam lah kami neh hina dan keji sangat. Sekarang dah terbukti sapa sebenarnya yang suka taja dan sponsor sana sini. 

Bila lue cakap orang kena bayar taja apa seme, mestilah lue benci dan keji gila kan perbuatan taja menaja tue? Tapi apahal lue sendiri amal perbuatan yang lue keji sebelum neh? Nampak tak sikap lue sendiri macam mana?

Aihhh... apa pun tak boleh larh lue neh.. apa pun tak boleh.

kah kah kah

Ameno : Semakin terkantoi.. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...