Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 18 Mei 2012

Senaman Punggung Bakal Serang Khairy Jamaludin.

Sah. Memang sah. Memang terbukti mereka berfikir menggunakan punggung. Orang bagi nasihat elok2 pun takmo dengar. Betul larh apa yang KJ cakap tue. Benda neh memalukan. Jadi bahan ketawa orang lain. Lepas tue ko memperlecehkan orang islam dan melayu sebab buat kerja2 tak beradap macam neh. 

Dulu beria2 serang ambiga sebab nak mempertahankan bien. Kan ke si kj tue sebahagian dari bien? Napa dia pun korang nak serang weh? Menganggu keharmonian rumah orang ke apa? Memang dah bersara takde kerja nak buat so mungkin inilah aktiviti di kala kesunyian, betul tak?

kah kah kah

Sengal dowh dorang neh.

Lihat berita kat bawah yang dipetik dari malaysiakini ;



Presiden Persatuan Veteran Tentera Melayu (PVTM) Mohd Ali Baharom berkata (kanan), Khairy tidak patut masuk campur urusan NGO dengan mengkritik tindakan itu sebagai tidak wajar, tidak masuk akal dan menjadi bahan ketawa dunia.

"Khairy sepatutnya menjaga Pemudanya sahaja sebab saya lihat Pemuda semakin lemah.

"Saya rasa dia keluarkan kenyataan macam itu sebab tak dapat jawatan menteri dan nak membalas dendam," kata Ali sambil memaklumkan tindakan itu akan dilakukan dalam masa terdekat.


Sementara itu, menamakan senaman itu sebagai "senaman tarian ala gempur", Mohd Ali berkata beliau kini sedang membincangkan lanjut rancangan itu dengan rakan-rakannya yang lain.

"Masa dan tarikh nanti dulu. Tapi memang kita akan buat...

"Khairy tak layak menjadi pemimpin dan gila jawatan sebenarnya... kami, veteran memang marah dengan kenyataan dia," katanya ketika dihubungi Malaysiakini semalam.

kah kah kah

Tarian ala gempur? Tak sangka punggung korang ada macam2 fungsi rupanya. Kelakar dowh dorang neh. Gunakan punggung untuk protes. Di mana2 sahaja plak tue.

kah kah kah 

Ameno : Kumpulan neh sedang menyaingi perkasa untuk rebut gelaran NGO paling lawak..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...