Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 24 Disember 2011

Kartun lucah pula diedarkan di UITM.

Kah kah kah

Siapalah umno tanpa lucah. Apalah erti lucah kalau bukan umno yang mempopularkan budaya neh. Lihat bawah neh beb ;


Sebagai pengkritik tetap kerajaan aku nak mengulas sket isu neh ;

Kartun neh tiada seni. Lakaran wajah saifuddin dan anwar sangat2 berbeza. Sedikitpun tiada yang sama. Macam mana ko lukis kartun neh? Betul ke ko neh pandai melukis? Kenapa agak buruk lukisan neh? Lagi satu, apa motif bintang2 bertebaran di atas kartun neh? Aku tak nampak kaitan antara bintang2 neh dengan isu yang cuba diketengahkan. 

Malahan aksi liwat neh pun dah silap. Saifuddin pakai spek, anwar dah lama tak pakai spek tapi nama saifuddin di atas, nama anwar di bawah. Betul ke aksi liwat neh? Ko kena buat lakaran terlebih dahulu. Dengan merujuk kepada lakaran, baru ko boleh amend apa2 yang perlu. Ini basic dalam berkarya. Aku yang bukan kartunis pun faham asas neh. Apa guna ko jadi kartunis lucah kalau basic pun failed?

Lagi satu bintang2 yang tiada motif tue menganggu penulisan2 di dalam mini poster lucah neh. Tulisan yang dipilih pun agak tidak kena. Patut ko memasukkan elemen pelbagai warna. Hey.. di manakah agaknya ko photostat benda neh? Takan guna public punya photostat ? Ka sendiri punya? Biasalah printer plus photostat dah merata ada. Hanya perlu semak cap jari di atas kertas pun dah boleh dengan mudah mengesan penyebar. Heheheh..

Apa pun cuba lagi pada masa akan datang. Jangan mudah putus asa. Jadikan kegagalan yang hina neh sebagai pembakar semangat untuk terus menghasilkan karya yang lebih lucah lagi. Ingat, lebih banyak ko melucah, adalah lebih baik. Siyes neh.

kah kah kah

Sumber : sini

Ameno : takde seni beb. kah3x.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...