Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 21 Disember 2011

Bila korang nak ludah, ugut, maki, serang mereka yang kencing atas gambar ulama neh?


Ini ialah gambar beberapa orang sedang kencing. Sambil kencing, sambil gelak, sambil berposing, agar ia boleh disebarkan di dalam pelbagai blogs untuk menyakitkan ahti penyokong2 pr terutamanya penyokong pas sebab mereka neh kencing kepada dua tokoh ulama yang dihormati di dalam pas. Sorang presiden parti sorang lagi mursyidul am yang disanjung tinggi.

Benda yang buruk tidak  boleh dibanding2kan. Contohnya buang bendera banding dengan aksi kencing. Ini dilakukan supaya kita tidak rasa bahawa.. bersyukurlah jahat aku lebih kurang berbanding jahat orang lain. Nanti ramai2 pula buat jahat sambil banding2kan bahawa ada yang lebih teruk dari dia sekian2, dia punya teruk sikit je dan blablabla.. Ini tidak di ajar dalam islam. Sebaliknya apa yang di ajar ialah jauhilah kejahatan. Dan andai dah "terbuat" maka amendlah ia mengikut kaedah yang sepatutnya.

Oleh itu, aku ingin menunggu jawapan daripada panglima ludah semalaysia iaitu armand, apa pula pendirian dia dalam isu neh. Benda yang sama ditujukan kepada blogs bn dan umno, menteri2 umno dan bn termasuklah reezal yang pongpang dalam utusan kelmarin. Aku ingin sangat melihat apa pendirian korang dalam isu neh. Aku ingin sangat melihat cara korang berfikir. Cara korang berfikir adalah bukti yang paling tepat untuk pengundi atas pagar menilai akhlak korang. Siyes neh. 

Ameno : Kencing ulama.. ada sapa2 nak ludah?

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...