Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 4 November 2014

DNA Pihak Ketiga Kerana Saiful Guna Tandas Duduk - Pendakwaraya.


Keterangan dalam gambar di atas agak mislead. Tapi. Hujah pendakwaraya memang sangat longgar.

Point Shafie kat mahkamah siang tadi berkaitan isu DNA.

DNA lelaki lain yang ditemui atas dubur Saiful adalah kerana Saiful menggunakan tandas jenis duduk.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Agak2 la nak buat lawak. 

Cuba fikir ;

- Tandas awam. Takde orang cuci ke?

- Sekalipun Saiful tak berak dua hari, takan dia tak mandi langsung? Tak kena air ke bontot dia tue? Kalau DNA lelaki asing ditemui dalam DUBUR, bukan kah bermaksud ada peliwat ketiga? Muahahaha..

- Adakah dia pakai pakaian yang sama sepanjang dua hari tersebut?

- Dan mana2 doktor yang memeriksa dubur Saiful sepatutnya automatik akan gunakan sarung tangan. Ini periksa punggung orang kot. Ada ke doktor tak guna sarung tangan? Nak periksa punggung sendiri pun rasa seram. Apatah lagi punggung orang lain.

Agak2 la nak bayangkan penemuan DNA lelaki ketiga adalah disebabkan keadaan persekitaran (ketidaksengajaan).

Jika sebelum neh Saiful sahkan dia sendiri yang bawa KY JELLY untuk protection (supaya tak sakit bila Anwar liwat dia) sekarang pendakwaraya SBA membayangkan yang Saiful jenis tak cuci punggung berhari2 lamanya sampaikan DNA tah sapa2 tah melekat kat punggung dia ketika diperiksa atas tujuan rekod perubatan untuk kes pertuduhan liwat II.

KAH KAH KAH

Actually. Pendakwaraya pegang satu fakta aje untuk merasakan yang kes dorang kuat. Iaitu kegagalan Anwar menampilkan alibi. Dia bersama siapa ketika itu. Sebab tue aku cakap.

Kalau berdasarkan kepada kronologi kejadian, nampak macam liwat II rela. Bukan paksa. Bila dah rela, maka kes neh automatik patut gugur sebab bazirkan sumber dan dana awam. Kain dalam punya cerita patut kedua2 pihak tanggungjawab la. Dari buat wayang merapu.

Kalau berdasarkan kepada pengakuan SBA dan DSAI, lagi la liwat II nampak macam fitnah. Jenis tak masuk akal. Mana ada orang yang dah tahu dia bakal diliwat akan membiarkan dirinya diliwat dan sanggup bawa KY JELLY bagi memudahkan urusan perliwatan.

Nampak sangat tipunya disitu.

KAH KAH KAH

Lue fikirlah sendiri.

Sumber : sini

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...