Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 30 September 2014

'Langkah Kajang' Punca Banjir Kilat Kata MCA.

Semalam kat Kajang berlaku banjir kilat. Dan sejak semalam hingga ke hari neh kita tengok adun Kajang DSWA turun padang dan melakukan kerja2 yang dia sepatutnya buat. Tak percaya, p check kat facebook dia. Benda yang dia memang buat, kita kena sebut jelas2 dia memang buat. Tak payah nak propa sangat la MCA oi.

Ulasan MCA ;


Aku setuju.

Aku sangat setuju dengan point2 bahawa perlunya usaha untuk menanggani perkara ini dari berterusan. Perlunya kita merangka strategi untuk mencegah dan memperbaiki supaya masalah ini tidak lagi berlarutan dan berulangan di masa akan datang. Ini kesilapan manusia dalam merangka pembangunan. Tak dapat dinafikan point ada.

Tapi.

Mislead. Kenapa aku kata mislead? Mislead sebab dia p tembak adun Kajang. Hakikatnya DSWA memang berperanan untuk menambahbaikan perkara ini. Ini komen dia.

Ng mempersoal pencapaian anggota Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang Dr Wan Azizah Wan Ismail, enam bulan setelah dipilih dalam pilihan raya kecil.

“Saya sungguh-sungguh menggesa Wan Azizah mendedahkan rancangan masa depannya untuk pencegahan banjir, dan mendedahkan apa yang dicapainya setakat ini,” kata Ng. -Mkini-

Aku nampak ada usaha untuk DSWA participate dengan masalah2 yang berlaku di Kajang. 

Aku tipu ke?

No la. P la tengok kat wall facebook rasmi dia. Klik sini. Dan ko akan nampak aku tipu ke tidak.

Secara persendirian. DSWA sebagai adun ada usaha untuk membantu. Secara organisasi, PKR dan PR di Selangor memang tak banyak mainkan peranan. Ini pandangan aku. Aku harap dorang boleh berhenti bergaduh dan mula tumpukan usaha untuk buat kerja. Gaduh-movie PR perlu ditamatkan.

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...