Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 25 Julai 2014

Gambar2 Penyokong Bola Pro Palestine Serang Pemain Israel.

Tak pasal2 kena tendang. Kerana mereka pemain bola sepak yang berasal dari israel maka mereka kena serang.

Perlawanan persahabatan antara kelab Maccabi Haifa dari israel dan Lilie dari Perancis terpaksa dihentikan terus apabila sekumpulan penyokong2 bola kelab Lilie dari Perancis yang PRO PALESTINE telah memasuki kawasan padang, menuju terus kepada pemain2 bola sepak dari kelab israel dan bergaduh kat atas padang.

Perlawanan tidak dapat diteruskan apabila semakin ramai yang menyertai 'perlawanan' tersebut dan berlawan dengan kumpulan penyokong pro Palestine.

Haha.

Dunia membenci lue israel.

Setakat ini yang maut sahaja sudah menghampiri 900 orang dan kejadian pagi tadi pula, israel bom sekolah awam. Ada otak ke takde otak orang macam israel neh? Jawapan dia takde otak. Kalau ko kata ko nak pertahankan diri ko dari serangan HAMAS, maka apa perlu ko serang sekolah pula? Apa perlu ko bunuh orang awam Palestine guna penembak tepat? Itu semua citer2 fitnah? Sukarelawan2 itu merakamkan kejadian fitnah? Sukarelawan2 itu pun bukan dari Palestine pun. Sudah2 la nak buat citer bohong wahai israel, USA dan penyokong2 israel di Malaysia. Memang ramai gak yang sokong israel kat Malaysia neh. Bagi hujah macam lahanat. Satu aje cara nak ajar dorang. Kita ramai2 pergi RAMPAS rumah mangkok2 ayun yang sokong israel dan kita tengok reaksi LEMBUT apa yang si gampang2 itu akan zahirkan bagi membalas tindakan2 kita.

MUAHAHAHA..  

BODOH.

Nah, tengok gambar2 dorang berlawan.






Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...