Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 7 Februari 2014

Seruan Jihad Di Kajang - Err Demo Semalam Ada Kaitan Dengan UMNO Kah?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KELAKAR NAK MAMPOS LA PUAK2 UMNO neh. Buat lawak bangang tak sudah. 

Btw, UMNO tak payah nak nafikan la yang mereka tiada kaitan dengan tindakan2 NGO yang ;

1. Sembelih ayam

2. Lumurkan darah ayam atas poster pimpinan

3. Pijak2 + marah2 dan merepek2 depan wartawan

4. And then edarkan poster tampar Teresa Kok

Pasal apa kita kata jangan nafi? Pasal kita tahu NGO2 tue sekurang2nya memang pro UMNO dan sokong UMNO.

Lihat gambar ayahanda2 dan geng2 NGO yang berdemo semalam ;

 

Beberapa jam sebelum demo meeting dengan Noh Omar dulu. Meeting pasai apa? Pasai demo ka?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Bukan salah pun korang nak berdemo. Ini negara demokrasi. Korang berhak berdemo dan berhak menyatakan ketidakpuasan ahti terhadap video raya Teresa Kok. Takde sapa2 paksa korang bersetuju pun. Aku raikan perbezaan. Bahkan ramai sebenarnya yang raikan perbezaan di negara neh. Kepelbagaian pendapat itu wujud disebabkan kita majmuk ma. Apa yang peliknya disitu.

Tapi dalam pada nak berdemo tue buat perangai elok sikit. Buat la flashmob yang cerdik. Matang orang kata. Di mana bila korang buat demo, orang akan ulas bab tujuan kenapa korang berdemo. Bukan nya cara korang berdemo.

Ko sembelih ayam atas tujuan nak serap kebencian. Baik ko sembelih ayam tue elok2. Bakar dan makan. Kenyang pun dapat. Pahala pun dapat sebab jamu orang. Jangan dok kutuk2 wakil rakyat PKR bazirkan kangkung dan blablabla.. (macam la kita semua nampak dorang buat apa dengan kangkung2 tue kan, jangan2 lepas tue dorang masak dan makan, mana kita tahu) sedangkan cara korang lebih teruk dari mereka2 yang korang kutuk2kan dan benci2 kan tue. Ko sembelih ayam atas tujuan nak serap kebencian dan mengalakkan permusuhan, boleh makan ka ayam tue? Halal tak? Ke ko bagi masak dan jamu orang2 non muslim makan? Almaklumla, ayam bukan macam kangkung. Kangkung masuk dalam patung Najib still halal di makan lagi. Kalau ayam sembelih atas tujuan lain selain dari Allah, halal ke di makan? Ce citer.

Kita dok kutuk2 orang memang no 1. Pakar sembang kencang. Ingatkan bila kita kutuk2 orang, kita takan buat apa yang kita kutuk2kan tue. Rupany2 perangai kita lebih teruk dari mereka2 yang kita kutuk2kan tue. 

Yang lebih teruk. Jaja nama Islam la pula.

Sejak bila ISLAM ajar buat2 mengarut dan merepek neh hah?

Ko boleh aje berdemo macam neh ;

1. Buat flashmob.

2. Tulis cantik2, sopan2 dan penuh fakta.

3. Kemudian bercakap depan media dengan menggunakan fakta2 yang terbukti sahih, bukan auta ataupun tuduhan sebarangan.

4. Then suarakan perbezaan pendapat dengan matang.

Kenapa mesti sembelih ayam, lumur darah, letak kat poster, jaja poster tampar Teresa Kok dan heret nama Islam lepas tue dok fitnah2 PR dan kaitkan mereka dengan isu cikgu sekolah yang dipaksa buka tudung la, insiden makan rumput la dan kalimah Allah? Apa kaitan PR disitu sedangkan insiden guru tue babitkan mereka yang pro MCA? Insiden makan rumput tue pula takde kaitan dengan politik dan isu kalimah Allah  ialah kegagalan BN dalam melakukan penerangan yang munasabah dan juga kegagalan mereka dalam melaksanakan undang2 yang adil?

BTW, kita ikut ceruk mana sekalipun, tindakan lumurkan darah ayam tue memang tindakan yang tak bertamadun. Bahkan memalukan la der. Memalukan. Dah la heret nama Islam nak halalkan perbuatan terkutuk itu. Tak terasa ke bangang ke bilamana korang memperlekehkan maruah Umat Islam namun dalam masa yang sama beria2 pongpang2 cakap pasal perjuangan Islam?

Terencat akal ke apa korang neh semua?

BTW, upah menampar Teresa Kok pun dah dinaikkan sehingga RM1,200. Hasil sumbangan orang ramai. Banyak duit korang nampak? Jam 2 petang lebih ke atas aku akan kongsikan gambar2 gelandangan di KL. Ada duit BANYAK SANGAT KAN? DARIPADA KORANG COLLECT DUIT RAMAI2 UNTUK TAMPAR ANAK ORANG BAIK KORANG BANTU AKU UNTUK BANTU GELANDANGAN YANG TAKDE RUMAH NEH PUN BAGUS JUGA. JANGAN LUPA JAM 2 PETANG LEBIH SIKIT BACA BLOG INI KALAU BETUL KORANG TUE NAK TOLONG ORANG ISLAM DAN MELAYU LA SANGAT.

Dan minta tolong la. Pergi serang orang sebarangan atas nama politik dan perbezaan pendapat bukan JIHAD namanya. Tapi bangang. Ya, bangang. Macam contoh kat bawah 
neh ;


JIHAD KEPALA HOTAK KORANG BERJAMBUL. NAK BERJIHAD SANGAT? Tue Palestine dan Syria tengah lambai2 tangan panggil tue. Bila nak p sana oi? Kata nak jihad sangat?

BODOH NAK MAMPOS PUNYA ORANG.

KAH KAH KAH

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...