Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 6 Februari 2014

Nak RM500? Sila Tampar Teresa Kok Kata NGO Islam.

 Kah kah kah
 kah kah kah kah
 kah kah kah kah kah

Ko ingat senang nak tampar anak orang? Dah la bagi ganjaran sikit nak mampos. RM500 nak cover turun naik mahkamah or balai pun tak lepas weh kalau2 si Teresa Kok filekan saman kita melakukan keganasan dan kekerasan ke atas batang tubuh dia.

Alahai. NGO Islam la sangka. Islam apa ajar2 orang lakukan keganasan dan kekerasan? Islam kepala bapak hotak ko ke apa? Padan la ramai non muslim anti dan menyampah dengan umat Islam. Tengokla attitude masing2 macam mana. Sikit2 nak serang. Sikit2 nak ugut. Sikit2 nak penampo orang. Cakap bodoh kang marah. Tapi memang bodoh nak mampos pun.

Kah kah kah

Kah kah kah kah

Kah kah kah kah kah

Dan errr tahniah sebab tambah burukkan imej Islam di mata dunia ek. Kerja yang begitu bagus sekali untuk menjatuhkan maruah Islam oleh umat Islam sendiri. Well done so called NGO ISLAM la sangat.

Lihat ;


Dan err aku tak semestinya bersetuju dengan stail Teresa Kok yang menggunakan sambutan perayaan untuk mencipta kontroversi dan permusuhan. Aku lebih suka kita gunakan pendekatan yang harmoni dan less kontroversi. Sikit2 nak gaduh sikit2 nak gaduh sampaikan bab perayaan pun nak gaduh letih juga. Tapi sebangang2 tindakan Teresa bangang lagi kot orang yang tawarkan wang untuk tampar Teresa. Yang lebih bangang lagi dok heret nama Islam atas nama nak halalkan perjuangan. Cerdik sangat. Macam mana la Islam tak kena kutuk je.

Lue fikirlah sendiri ek.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...