Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Ahad, 23 Jun 2013

Timbalan Pengerusi SPR Merajuk, Takan Maafkan Peserta Demo Dunia Akhirat..

Kecik ahti dia. Apakah tindakan kita keterlaluan? Lihat bawah. Baca sampai habis. Besarkan imej kalau tak dapat baca dengan screen kecik.


Timbalan Pengerusi SPR, Wan Ahmad memberitahu kepada pihak media bahawa ;

1. Dia tidak akan maafkan sesiapa yang memijak2 poster yang terpampang wajahnya..

2. Dia tidak akan maafkan mereka dunia akhirat..

3. Dia juga merasa kecewa dengan tindakan pemimpin pembangkang yang hamburkan kata2 kesat terhadapnya..

Ayat dia..

" Tidak mengapalah.. mereka akan bertanggungjawab di akhirat nanti dan saya tidak akan maafkan mereka dunia akhirat. Ia adalah perbuatan khianat, biadap dan saya tahu mereka semua sudah dikelirukan oleh pemimpin nya.. "

Aku takmo ulas citer di atas. Juga tak berminat nak jadi hakim dengan tentukan siapa betul siapa salah dalam insiden di atas. Biar Allah je tentukan. Kalau betul timbalan pengerusi SPR, tak bersalah maka Allah akan hukum mereka2 yang bersikap khianat terhadap dia oke? 

Sekarang aku cuma nak citer beberapa benda yang terbukti sahih jek. Oke. Sahih.

1. Isu dakwat kekal. Ini sahih kan? Sahih juga SPR menipu kan? Ini sahih, betul? So ini siapa yang khianat? Ini antara sebab kenapa aku mahu pengerusi dan timbalan berundur dari jawatan yang mereka pegang sekarang.

2. Isu pengundian awal. Berlaku beberapa kontroversi. Ini juga sahih, kan? So siapa yang bersalah kalau bukan SPR?

3. Isu SPR dan persempadanan semula untuk menangkan BN, ini sahih ke tidak? Kita ada hujah2 dan sampai ke hari neh SPR gagal menangkis hujah kita, betul?

Baiklah. Memang ada beberapa isu yang kita sebagai bukan penyokong BN bersikap berlebihan2. Aku takmo la tipu2. Ini hakikat dan fakta. Tipu2 diri sendiri pun takde faedahnya. Tetap Allah tahu gak.

Tapi dalam masa yang sama SPR pun kena teliti diri. Terima juga bahawa mereka tak bersih mana. Oke? Simple je ma kalau sungguh nak akui diri. Usah kata nak letak jawatan, nak minta maaf secara terbuka pun tak berani padahal beberapa orang dah teraniaya dengan tindakan SPR sebelum tue. Terutamanya mejar TUDM tue.. fikir2kan la SPR weh.. oke bai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...