Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Isnin, 25 Februari 2013

Remaja Jatuh Jambatan Yang Dirasmikan Oleh Menteri BN. [Video Inside]

Rasanya ramai yang dah tahu citer neh. Citer yang berlaku di kelantan baru2 ini. Ada seorang remaja yang hilang selepas jatuh jambatan apabila menggunakan jambatan yang belum disiap seterusnya jatuh dan hilang sampai sekarang. Belum ditemui ketika aku update citer neh. Aku tak dapat apa2 berita terbaru lagi mengenai hal tersebut.

Saksikan video kat bawah neh geng ;


 

Rileks. 

Tak payah nak marah2 remaja yang hilang tue. Kenapa dia gunakan jambatan tue bukan isu langsung. Kalau dia tahu dia akan jatuh sampai ke sudah dia takan gunakan langsung jambatan tue sampai bila2. 

Yang penting ialah kenapa menteri kita, lepas rasmikan sesuatu project tapi tak follow up? Betul ke project tue dah siap, dah dilaksanakan, dah complete etc2? Kenapa dia buat endah tak endah je? Rasmi pandai, pantau tak pandai?

Bayangkan kalau jambatan tue siap sepenuhnya ikut jadual yang ditetapkan, kejadian di atas mungkin boleh dielakkan..

Apa pun kejadian yang menimpa ke atas remaja tersebut.. kita bukan nak salahkan sesiapa. Jangan salah faham dan jangan salah anggap. Malang tak berbau. Kita harap keluarga dia redha dan tabah walau apa juga keputusan yang bakal mereka terima selepas neh.. namun dalam masa yang sama kita minta tolong menteri kita, please selesaikan apa yang belum selesai. Tepati apa yang belum ditepati.. elakkan kes di atas berulang lagi. Thankyou. Bai. 

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...