Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 1 Disember 2012

Video Adnan Yaakob potong telinga, terjun sungai. [Simpan Bukti]

Kalau lepas neh adnan nak nafikan ke nak cakap berita tue berlebih-lebihan ke apa ke jangan la. Kita orang dah amek seriyus dengan cabaran terbuka itu oke. Kita orang akan pastikan biar sekalipun pr kalah seme kerusi, kerusi di bentong kita orang tetap akan menangkan. By hook or by crook.


 


Adnan kata PRU-13 adalah penanda aras kepada isu LYNAS di pahang. Maksudnya jika pada PRU ini di kuantan [walaupun dah memang pr menang] dan benton pr menang, maka isu lynas tue memang confirm la.. confirm rakyat tolak. Jika bn memang maka tiada isu lagi la. Maksudnya LYNAS tue cuma propaganda pr nak raih kuasa je la. Itu maksud khusus adnan yaakob.

Dia bagi gambaran bahawa kemenangan bn di kuantan khususnya adalah bukti rakyat tak heran satusen pun isu LYNAS. PR dan DAP jek lebih2 dalam isu tersebut. 

Sebab tue adnan buat cabaran terbuka. Jika dap [pr] boleh menang di bentong dia cakap potong telinga dia dan bersedia terjun sungai pahang. Dia cakap pada minit ke 1:28..

Can't win. Very2 big confident. If dap win in bentong, you cut my ears and i jump into pahang river, dap can't win.. can't win. LGE also can come and he will lose. 

Maksudnya kat sini bukan dia yang nak potong telinga dia kalau bn kalah di bentong. Sebaliknya dia nak KITA potong telinga dia kalau BN kalah di BENTONG.

Jadi geng, siap2 asah segala benda tajam. Kita akan gunakan selepas pru. Adnan tak boleh lari der. Tak boleh. Kita akan bersedia untuk potong telinga dia. Bentong mesti kita tawan dan telinga adnan mesti kita tuntut. Jommmmmmmmmmm..  

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...