Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 16 Oktober 2012

Video yang bakal lenyap sebab memalukan Najib..

Sikit masa lagi ia akan hilang dari paparan youtube. Tapi aku percaya ramai orang dah siap2 download just in case dia hilang dorang akan reupload dan reupload yang baru dengan menggunakan pelbagai title2 untuk mengenakan najib.

Yang sebenarnya najib tue popular kat malaysia. Apa jadah dia buat seme orang tahu oke. Dan orang akan amek tahu oke. Dah public figure adat la. Berbeza dengan zaman mahathir n paklah, kita tak concern much about our prime minister kan. Mungkin kerana media sosial tak sepopular sekarang.

Najib fikir mungkin dia akan biasa2 je kot macam apa yang pernah dilalui oleh paklah dan mahathir. Tapi nampaknya dia silap besar la. Dari sebesar2 perkara yang dia buat hinggalah kepada sekecil2 perkara, seme orang concern. Kalau ada jek sesuatu yang slack memang makan kutukan le.

Sabar ek najib. Tue le aku offer diri aku jadi penasihat ko. Takmo. Kan dah kena.

kah kah kah

Terbaru mengenai video pelajar sekolah rendah yang bertanyakan contoh najis mughalazah. Aku ingat dulu time sekolah aku selalu terkeliru antara najis mughallazah dan mutawassitah. Dan najis mukafaffah aku selalu sebut muhasasa masa fardhu ain. Kelakar siot.

Aku nama najis tak hafal time sekolah rendah. Terus terang.

Tapi bila dah masuk menengah dan kelas kafa, benda tue wajib hafal. Taknak hafal pun kena hafal pasal dah selalu jadi persoalan dan pertikaian dalam kehidupan. 

Boleh dimaafkan kalau kita terkeliru antara nama2 najis or contoh2 najis. Tapi agak kelakar juga seseorang yang sembang kencang pongpang2 pasal islam boleh tatau nak jawab perkara tersebut. Bukan aku sembang kencang pasal islam. Pasal munafiq. Jauh sekali pasal laknat Allah swt.

kah kah kah

Lain kali berpada2 la kutuk orang ye Najib. Dan korang yang kutuk2 Najib pun berpada2 la juga. 

kah kah kah



Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...