Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Rabu, 9 Mei 2012

Polis nafi tanya soalan berbaur SEKS kepada Khalid Ismath.

Siapa mangkok ayon neh? Sorry khalid. Aku memain ajek oke.

kah kah kah


Individu yang dalam paper itu lah khalid. Kes asal dia serah diri untuk membantu siasatan polis berhubung bersih 3. Tapi dan2 dia di anggap sebagai individu yang memukul polis. Itupun sebab bloggers umno seme dok pakat2 memain dan sebarkan gambar dia bersama lelaki yang menyepak anggota polis traffic. 

Tujuan asal? Memang dorang saja pekenakan si khalid tue. Dan polis pula, tak fikir panjang terus amek buat kes. Kot ye pun tertekan takan sampai sebingai neh. Kita tak perlukan kemahiran yang sangat tinggi untuk meneliti perbezaan antara kedua2 individu yang terbabit, melainkan, dia buta. Yang tue memang takley tolong dah larh. 

Cuma yang tak berapa sedap tue.. ialah ada anggota polis tanya soalan berbaur lucah kepada si khalid neh. Dia tanya, ko pernah melancap tak? Lebih kurang gitu kot soalannya. Aku baca di online news tadi.

Tataulah polis tue bingai ke apa, agak2 lah sket nak tanya soalan2 macam neh kat orang. Tengoklah fakta kes dan situasi. Apa kaitan adegan sepak polis dengan melancap pula. Lepas tue yang aku rasa kelakar tue.. ada pula pihak yang menuntut jawapan dari khalid berhubung soalan tersebut. Dorang nak tahu apa khalid jawab. Itu .. penting meh?

kah kah kah

Adoiiyai. Siapa lah kita yang sampai perlu sibuk sangat dengan kegiatan seks orang lain. Perlu ke aku tanya najib apa benda ko dan rosmah buat.. yelah atas katil berdua2..? Perlu ke kita menyemak sebegini jauh dalam perhubungan seks orang lain? Otak porno betul larh.

Dan terbaru, polis menafikan mereka ada bertanyakan soklan sebegitu. Maksudnya tak pernah tanya khalid ada melancap ke tidak. Owhh nafi. Tadak hal. Polis mesti merakam ketika menyiasat si khalid kan? Dedahkan aje kalau si khalid tue menipu dia yang kena boooo.. amacam? Ada bran? Oke bai.

Ameno : Jangan2 dia ingat khalid tue anak ikan dsai kot..  tue lah banyak sangat baca utusannnnn....

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...