Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 2 Februari 2012

Shaheizy Sam Minta Maaf pasal isu video bersih agenda komunis.

Ini kenyataan yang yang keluar dari facebook dia sendiri. Aku pun taktau kenapa dia minta maaf tapi dia dah minta maaf so aku pun malas nak panjang2kan hal neh. Cuma dia juga ada mengatakan bahawa dia diperguna2kan.. bagi aku kalau sungguh dia rasa diperguna2kan apa kata dia dedahkan nama pengarah kepada video sembang rakyat. 

Adakah seorang pengarah perempuan yang terkenal..? Opsss.. dia masih misteri dan tidak berani paparkan diri di dunia realiti. Adakah kerana dia public figure sehingga dia tidak mahu orang lain tahu bahawa dia ialah pengarah kepada video fitnah mengarut sembang rakyat? Takpe, siasatan akan diteruskan. Jeng jeng jeng..

Lihat bawah neh ;


Harus di ingat bahawa ;

1. Sam neh ialah artis yang berwarganegarakan malaysia.

2. Sam berhak bercakap pasal politik sebab ini hak nya.

3. Samada dia artis ka, apa ka kerjaya dia bukan penghalang kepada apa2 benda yang dia boleh cakap dan apa2 benda yang dia tak boleh nak cakap. Itu hak dia. Kita tak boleh halang or tutup hak dia disini.

4. Sam dipersoalkan bukan sebab dia bersuara tentang politik tetapi disebabkan dia memberikan gambaran yang salah tentang bersih. Ini sahaja. Gambaran salah itu boleh mislead maksud. Kita tidak mahu disebabkan sam seorang artis, public figure,  terlibat dalam sebarang unsur2 penipuan dan pemanipulasian maklumat sehingga mendorong kepada persepsi serong terhadap pendemo2 bersih 2 dan matlamat penubuhan nya. Itu sahaja.

Apa pun diharapkan shaheizy sam akan mula rajin2kan diri untuk melibatkan diri dalam dunia politik. Sam perlu melihat sendiri siapa yang betul dan siapa yang salah in order untuk mendapat lebih kefahaman tentang neh. 

Jangan dengar cakap orang der.. lue alami sendiri. Percayalah, bila lue terlibat dalam bidang neh, wa confirm paling2 koman pun lue takan sokong kerajaan dan pr. Itu paling koman yang wa boleh bagitau akan berlaku pada lue. Siyes neh. Bai.

Ameno : APTB <-- Shaheizy Sam dalam ahti. Muahaha..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...