Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 18 Februari 2012

Kerja kosong - Berlakon menjadi pelbagai watak ketika berdemo - URGENT!

Ini ada satu atau dua ataupun beberapa individu yang dicari bagi memenuhi beberapa jawatan penting dalam misi merampas semula penang, kedah dan lain2 negeri agar kembali semula kepada bien. 

Kalau korang pandai berlakon adalah satu kelebihan. Tapi kalau tak pandai pun takpe. Benda boleh belajar. Tak payah nak risau sangat. Insya-Allah sama2 cari rezeki neh kan. Kita kena berusaha untuk hidup ma.

kah kah kah

Lihat bawah neh ;





Ini apa?

Ini ialah ahli2 pas yang sedang keluar parti. Ya. Errk silap. Ini ialah ahli2 yang sedang berlakon sebagai ahli2 pas yang sedang keluar parti. Ini antara kerja yang korang kena buat nanti, insya-Allah. Cuba study dulu yang mana patut untuk lebih menjiwai watak ketika di panggil untuk berlakon.

Lihat bawah neh pula ;



Ini apa?

Ini ialah ahli2 yang mesra umno [jangan cakap ahli umno nanti dorang marah taw.. ] yang sedang berdemo protes marah kat LGE.. dorang pernah bawa kek tahi.. lepas tue bawa coli dan seluar dalam.. peh. Gila siot.

Apasal muka sama macam gambar kat atas tue weh?

Ya. Nampaknya soklan tersebut dah appear kat otak memasing. Aku faham. Korang seme mesti perasan benda tue. Dan sudah semestinya korang seme akan tertanya2 soklan tersebut kan kan kan?

Bagos.

Macam aku kata tadi. Ini kerja kosong. Ini kerja yang korang kena buat. Kalau pandai berlakon adalah satu kelebihan. Sekarang sudah faham bidang kerja yang korang bakal apply neh?

kah kah kah

Baca sini lanjut.

Ameno : Kejap umno.. kejap pas... chakkk..

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...