Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 19 Julai 2011

Oi polis, perhal lue gantung bendera terbalik hah?


Ini ialah gambar bendera. Nama bendera malaysia ialah jalur gemilang. Ini ialah gambar jalur gemilang dalam keadaan yang terbalik sedang berkibaran. Gambar ini di ambil di dalam balai polis. Percaya aku dorang diresapi fahaman komunis, yahudi dan segala2 yang dorang tuduh kat PR tue lah kan. So amek balik kat dorang. Heh.

Aku tidak tahu bendera terbalik neh kat balai polis mana. Tapi aku syak neh bukan balai polis di indonesia. Apa jadah indonesia nak gantung bendera malaysia terbalik beb? Dorang suka bakar bendera malaysia je. Dorang tak main lah gantung2 beb. Heh.

Taktahu lah aku cakap apa. Takan penat sangat sampai tak perasan bendera tue terbalik? Ke busy balun peserta bersih? Ceh. Memalukan. Sampai di snapshot. Ini kalau lah pembangkang yang buat 1000hari 1000malam tak habis citer blogger umno. Kalau dorang fuhhh..macam2 alasan timbul bhai. Takpe. Mari kita lihat alasan dorang kat sini plak. Wehh penyokong umno meh komen sket. Nak dengar korang mengarut atas isu neh plak.

kah kah kah

Sumber dari sini

Ameno : Tak semua polis jahat, tapi polis jahat itu memang keji.. 

[ADS] Main kira2 sampai menang rm1k cash kat sini

Share this

0 Comment to " Oi polis, perhal lue gantung bendera terbalik hah? "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...