Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Jumaat, 3 Jun 2011

Klip video seks hampir lengkap didedahkan pula



Dorang neh FACK ke? Takan benda macam neh pun dorang masih main lagi? Tah pape. Aku ingatkan bloggers umno dah insaf setelah di nasihatkan oleh harussani rupanya.. haraammmm.. masih lagi menfack kan diri dorang dengan perbuatan haramajadah neh. Memang bangang seyhh..

Blog di atas neh ialah blog yang baru diwujudkan untuk menyensasikan [bahasa apa neh beb?] muktamar pas. Yelah kot. Andaian malaysiakini, bukan aku. Aku nya andaian masih belur-belur lagi.

Hasil rayauan aku kat blog tue aku dapati ;

1. blog tue blog baru lahir. Sapa yang beranak kan blog tue aku taktahu. Tapi aku suspect nama mak dia fitnah nama bapak dia iblis.

2. Blog tue takde apa cerita melainkan bagi link untuk korang download video lucah. Mungkin ada kaitan dengan papa gomo yang tak hensem tue. Tapi neh andaian aku ye, bukan tuduhan. Boleh jadi salah, boleh jadi betul.

3. Kita tak boleh nak komen kat belog tersebut. Aku pun taktau napa dia off kan komen.

4. Dia siap ada video kaler bhai. Adoiii kelakar betul. Aku harap lepas neh mereka boleh keluarkan versi 3D plak.

5. Blogger tue menggunakan nickname anwar kantoi.

6. Aku dapati tujuan belog tue adalah semata2 nak sebarkan video lucah. Maybe nak edar guna platform blogs umno sudah tidak sesuai lagi sebab mereka teruk diherdik sebagai penyebar porno, lalu langkah wujudkan blog baru mungkin boleh reducekan kecaman terhadap bloggers2 umno sebab semua kecaman akan pergi kepada belog yang baru tue pula.

Baca malaysiakini kat bawah ;

Versi hampir lengkap klip video seks membabitkan seorang lelaki yang didakwa mirip Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim diedarkan di internet lagi.

Tiga video berkenaan dimuat-naik di sebuah blog bernama anwarcctv hari ini.

Satu dari tiga video itu adalah sama seperti yang dipertontonkan kepada wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara pada 21 Mac lalu.

Bagaimanapun klip video itu telah disunting menjadi 15 minit dan 3 saat daripada durasi 22 minit yang ditayangkan oleh kumpulan 'Datuk T'.

Video klip kedua adalah selama 17 minit dan 59 saat manakala klip ketiga adalah selama 13 minit dan 36 saat.

Klip video ketiga ini mempunyai latar suara muzik bermula dengan lagu Hawaii 5-O, diikutu lagu dangdut Kelantanese, lagu It Wasn't Me oleh artis reggae Shaggy, lagu kumpulan tempatan The Fabulous Cats - Papa Jahat dan diakhiri dengan lagu Zee Avi - Kantoi. 

Tidak seperti beberapa klip yang didedahkan sebelum ini yang mempunyai sarikata bahasa Thai, ketiga-tiga video hari ini hanya mempunyai catatan masa dan tarikh.
Polis juga telah mengesahkan bahawa klip video itu adalah tulen dan telah mengenalpasti lelaki dalam video berkenaan. Namun mereka belum membuat sebarang pendedahan.

Menariknya, klip video hampir lengkap ini didedahkan ketika muktamar PAS ke-57 yang sedang berlangsung.


Aku takde apa2 kesimpulan nya cuma aku cadangkan ada baiknya kalau konco2 umno berpakat ramai2, amek c4 ke apa ke peh tue bom ataupun bunuh dsai. Lagi bagus. Sebab apa, selagi dsai hidup selagi itulah korang takan selamat. Okies.

Ameno : Ini bukan zaman moden tapi zaman lucah.. heh

Share this

0 Comment to " Klip video seks hampir lengkap didedahkan pula "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...