Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Sabtu, 28 Mei 2011

Manchester United kalah kerana najib!


Ini bukan mimpi tapi realiti. Hakikat dan kenyataan. Penyokong2 manchester united terpaksa menerima akan hakikat neh. Hakikat yang MU akan kalah habis dan najib akan meraung sakan akibat kekalahan itu. Hehehe..

Sorry beb, aku terpaksa rasa menyampah bhai dengan pasukan neh. Siyes. Malam neh aku dengar citer najib and the geng akan menonton perlawanan bola neh kat putrajaya. Fuhh.. tengok dengan geng2 vvip beb. Jeles ka aku? Tak pun.. ada masalah ka bagi aku? Tak pun.. saja jerk aku nak mengata sebab ia melibatkan najib bhai.. hehehe..

Najib minat Manchester United beb. Minat gila. Disebabkan dia minat gila dengan pasukan neh lah dia sanggup nak buat tayangan perdana untuk menonton beramai2 bersama rakyat. Salah ka? Tak pun.. kan aku dah cakap tadi benda neh tak salah, aku saja je nak mengata si najib neh. Aku menyampah beb dengan MU. Menyampah sebab najib sokong sokong setan merah. Hehehehe..

Disebabkan dia sokong setan [MU] maka aku memilih untuk menyokong pihak lawan [Barcelona]. Walhal aku satu sen pun tak minat pasukan barcelona neh. Tapi disebabkan piem aku sokong MU, maka aku memilih untuk support barcelona untuk hari ini dalam sejarah. Heh.

Dengan ini aku juga suka untuk mengisyitharkan pasukan MU akan kalah dengan teruk. Tergolek habis. Confirm. Aku confident bhai. MU akan kalah habis disebabkan najib. Dan najib akan menangis akibat kekalahan itu. Manakala aku pula akan happy tergelak saat2 najib kalah bola.. hehehe.. nasiblah. Najib + Manchester United = kalah.. hehehe.. apa? Pasukan MU mengamuk kat aku? Yang korang pandai2 sokong MU buat apa? Kan dah kena.. nasiblah.. apa yang najib sokong aku tak sokong dan ianya muktamad! Habis.

Share this

0 Comment to " Manchester United kalah kerana najib! "

Catat Ulasan

Sebarang cadangan, kritikan, tempahan iklan dan segala berita boleh je hubungi saya di sini orderonline2010@gmail.com

Segala penulisan di dalam blog ini mewakili pandangan peribadi saya [dan beberapa penulis lain] dan bukan mewakili mana2 parti/pemimpin/ataupun mana2 individu.

Segala komen yang anda tulis di sini tidak menjadi tanggungjawab penulis jika berlaku apa2 perkara kelak. Sendiri komen sendiri tanggung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...