Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 27 September 2016

Pemuda UMNO Kongsi Tips Uturn Express - Batal Laporan Polis Kerana Dokumen Tak Sahih, Memalukan!!!!

Memalukan!!!


Semalam kemain riuh lagi kata nak membuat laporan polis terhadap dua individu taukeh besar. Dengan sebaran kepada team media, seolah-olah benda tu sepertinya akan mendatangkan impak yang besar selepas dia membuat laporan polis.

Pun begitu, tiada laporan polis oleh Pemuda UMNO terhadap dua individu yang didakwa terlibat dalam gerakan menjatuhkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

Exco Pemuda, Datuk Armand Azha Abu Hanifah berkata, laporan itu dibatalkan kerana ia didapati tidak sahih memetik laporan Astro Awani.


Menurut rakaman video yang diperolehi dari Astro Awani, Armand berkata ;

==> Sebanyak sembilan dokumen saya terima tempoh hari berkaitan perkara ini. "Pandangan dan perbincangan dengan pelbagai pihak mengenai dokumen tersebut didapati ia tidak sahih dan saya telah mengambil keputusan untuk tidak meneruskan laporan polis terhadap dua individu yang diperkatakan.

==> Saya telah menyemak dokumen tersebut, saya dapat dokumen tersebut pada hari ahad, selepas perbincangan malam tadi, sembilan dokumen yang diserahkan kepada saya didapati tidak benar, tidak sahih.

-------------

Faham dah.

Kaedah dorang. Dapat dokumen. Sebar dulu bagi kecoh. Lepas tu baru semak kesahihan. Dah confirm tak sahih. Uturn dengan muka tebal.

Aiyohhh.

Sebar untuk tanya kepastian takpe juga. Ini kenyataan media semalam macam dah beria-ria sangat ada buktinya. Siap sebut dua nama orang tu lagi.

Sakai la korang neh.

KAHKAHKAHKAHKAHKAH!    

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...