Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 7 Oktober 2014

Isu Halau Warga Bangladesh - Ini Penjelasan Dari UMNO - Rara Gadis DAP Dipersalahkan.

First episode kat sini.

Ini ialah penjelasan dari geng2 UMNO.

Baca jap ;


Kenapa Rara dipersalahkan dalam citer neh? Tatau. Tuan punya badan pun confused. Apatah lagi jika bukan tuan punya badan.

KAH KAH KAH

Citer dia begini. Si Rara neh hanya retweet saja. Dia tiada kaitan langsung dengan subjek di atas. Mengheret dia semata2 dia ahli DAP atau apa memang kerja bangang kot. Punyala bersepah2 orang yang tweet dan sebar siap buat ulasan sendiri apa semua kenapa tak petik nama dorang? Agak2 la nak babitkan orang.

Orang lain yang upload gambar tue.
Orang lain plak yang kena balon.

Actually. Dalam episode pertama aku dah jelaskan. Tuan punya badan sebarkan perkara tersebut bukan untuk discredit UMNO. So geng2 UMNO tak payah terasa bagai la. Bukan nak jadikan ia isu politik ataupun babitkan UMNO dalam citer tersebut.

Just nak discredit tindakan haji tersebut. Itu je main pointnya. Dan menurut tuan punya badan I P O H iloveipoh yang korang boleh baca sendiri di twitter dia, mana ada kupon dan acara makan2 bersama warga asing itu apa semua. Dia ada di lokasi, saksi kejadian dan bukan sedang sebarkan fitnah.
Baca jap ;






Benda bukan citer politik pun. Tapi biasalah. Dapat kat geng2 politik. Habis semua jadi citer politik kot.

Yang sebelah sini salahkan UMNO.
Yang sebelah sana salahkan Rara.

Sapa nak tepuk tangan? Bangladesh? Rasanya dorang mana ada mood nak tepuk tangan sebab kena halau. Lapar lagi tak dapat daging. Jangan2. Cina lagi tepuk tangan kot.

KAH KAH KAH

Kbai.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...