Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Khamis, 22 Mei 2014

Rakaman Penyokong UMNO Mengamok Halau Lim Kit Siang Dan Dyana Tersebar !!!!

ORANG UMNO BODOH NAK MAMPOS.



Kepala hotak kau la. Nama pun kampung. Maksudnya bukan hak milik kau. Dah namanya kampung maka sudah semestinya penduduk2 disitu mempunyai kepelbagaian pandangan politik. Tak semestinya sokong UMNO je pun.

  BEBALISME punya penyokong UMNO. Orang berkempen biasa la datang melawat semua tempat. Main halau2 macam negara neh mak bapak dia yang punya. Padahal ko pun menumpang di bumi Allah. SEDAR LA DIRI KAU TUE SIKIT OI.

KAH KAH KAH

Lihat video2 jap ;



Dan lagi satu ;

 

Pada aku ;

1. Dua ekor beruk yang mengamok tue mungkin hampir gila akibat mengenangkan bagaimana nak menanggung kos sara hidup yang tinggi melangit sejak akhir2 neh.

2. Itu yang jadi sawan semacam sebab telah dihasut dan diperdaya dengan satu fahaman kononnya segala2 kenaikan adalah berpunca dari DAP.

3. Itu yang menyebabkan dorang terjerit2 seperti orang gila. Ataupun mungkin mangkok ayun berdua sememangnya dedua-orang yang gila. Macam2 kemungkinan ada.

4. Logik la. Itu kan pasar. So memang la biasa orang jalan2 di pasar kan. Apa yang ko terjerit2 suruh orang jalan cepat. 

5. Dan logik juga la kan. Time kempen calon2 yang bertanding akan melawat kawasan2 setempat. Meninjau suasana. Sepatutnya masa ini ko gunakan peluang untuk tanya atau luahkan apa2 yang ko tak puas ahti secara depan2. Ini tidak. Yang ko meroyan bagai tue buat apa? Ooo lupa plak. Korang berdua kan BODOH NAK MAMPOS. Memang la kerjanya meroyan aje.

KAH KAH KAH

Kalau la aku ada peluang memang aku akan tanya geng2 UMNO neh.. masalahnya aku takde peluang nak tanya direct. Geng2 UMNO kat tempat aku buat majlis2 juga. Jemput juga pemimpin2. Ajak juga aku join. Aku pergi juga. Tapi aku setakat dapat dengar dorang bercakap. Bila masanya aku boleh bercakap? Nampak tak sejauh itu aku pergi semata2 nak bercakap sendiri dengan pemimpin2 negara? Aku takan menjerit2. Aku hanya nak bagitau masalah rakyat aje. Tapi HARAM la. Aku dapat makan dan tengok depa berceramah pongpang2 je la. Aku walaupun pembangkang aku pun takan bodoh2 nak pergi menjerit2 kat pemimpin2 BN la. Aku menjerit2 panggil dorang datang kat aku lagi ada. Bukan halau dorang pergi. Tapi biasalah. Siapa la aku yang pemimpin2 negara nak sangat datang dan dengar kata2 aku kan?

Mimpi saja la.. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Kbai. 

Updated.

Dua ekor beruk yang meroyan akan disiasat. Termasuklah yang pakai baju BN dalam video atas. Kalau betul dorang tue ahli UMNO mesti mengelupur masing2 sebab menteri tak bekap dorang. Padan muka.

KAH KAH KAH

Baca ;

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...