Telegram PH http://t.me/beritapolitikmalaysia

Laporan yang tersiar tidak semestinya mewakili pandangan pihak pentadbir halaman.

Selasa, 20 Mei 2014

Gambar2 Calon Bukit Gelugor 'Melanggar' Kereta Lim Guan Eng!

Adoiyai.






Buat lawak macam neh pun ada.

Aku gelak karang orang kata kurang ajar. Tapi siyes memang buat aku tergelak. 

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Dia neh sebenarnya pandai juga cari perhatian supaya dikenali dan masuk berita. Bab tue aku respect la juga. Punca kejadian di atas ;

1. Abu Backer nak jumpa LGE. Tapi LGE taknak jumpa dia.

2. Oleh kerana tak dapat jumpa maka dia bernekad untuk tahan kereta LGE dari beredar. Namun LGE tetap enggan turun dan berjumpa dengan dia.

3. Punca dia nak berjumpa dengan LGE ialah dia mahu mempersoalkan hak dia sebagai salah seorang calon yang bertanding. Ramkarpal boleh masuk DUN kenapa pula dia tak dibenarkan masuk ke DUN? Dia pula hanya dapat berjumpa dengan pegawai DUN aje. Ini ketidakadilan dan diskriminasi yang nyata. Ikut cerita sebelah pihak jela kan. Kalau betul LGE buat macam neh memang kurang ajar la DAP kat Penang.

4. Lepas tue dia p langgar kereta LGE.

5. Itu yang terkeluar gambar dia macam kat atas tue. Saja je buat aku gelak petang2 yang ceria ini.

6. Kesan daripada perbuatan tersebut, dia dibawa ke ambulance sebab sakit kat tulang rusuk dan bahagian belakang badan. Habis. Yang hang p langgar kereta orang sapa suruh? Haha.

7. Laporan polis telah dibuat atas insiden tersebut. Yang buat laporan tue pembantu Abu Backer. Siyes pelawak. Dia yang langgar dia yang report polis.

KAH KAH KAH

Actually LGE pun boleh tahan juga pailang dia. Kot ye pun turun la kejap tengok. Mampos ke tak mampos ke anak orang tue. Kemain berlagak. Memang la dia nak buat propaganda tapi lue pun cerdik la sikit manipulasi propaganda dia. Apa la.. sekali sekala kami pun mahukan berita2 politik yang sensasi. Tatau meh?

KAH KAH KAH


Laporan berita disini.

Share this

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...